Alle tvivlstilfælde gik i FCMs retning????

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Alle tvivlstilfælde gik i FCMs retning????

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Har lige siddet og hørt på 2KO´s dækning, og var overordenligt forundret over den patiske kommentar!
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 29. aug 2005, 16:38, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Alle tvivlstilfælde gik i FCMs retning????

hvorfor dog det - det er jo en fuldstændig korrekt vurdering af dommeren i den kamp.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Tjaa, jeg synes nu ikke ligefrem han var partisk. Der blev givet og taget, dog havde Emil Laursen et par sjove domme, som ingen vist fattede noget af...

Peter Ross - Hvorfor var smølfen ikke blå ??

kenny

Indlæg af kenny »

Jeg syntes nu godt nok ham der lavede straffe på Frank var heldig ikke at få sit andet gule kort....og hold kæft Gaxe spillede på at få smidt DN ud....

YahooSeeker [Bot]

David Nielsen var heldig ikke at blive smidt ud efter en halv time - enhver dommer med selvrespekt havde sendt ham afsted efter albue nr 2 i fjæset på en SdrE-spiller.

Fandme pinligt med den slags dommere i Danmarks bedste række - "jeg skal nok fløjte den kamp i stykker for jer", hvordan kan man nogensinde tage sådan en dommer seriøst.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes faktisk dommeren kunne have været noget hårdere ved SønderjyskE efter de gik totalt grasat sidst i kampen. Det lignede Herfølge i gamle dage, og jeg priser mig lykkelig over hvis vi undgik skader.

Dog skulle David have haft et gult for de albuer.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Flot præstation af Martin Pedersen... Han må da få en pris for det tude-interview ??

"Dommeren forfulgte os"... Nej, han dømte efter reglerne. Så kan det fandme være lige meget om en spiller har en advarsel i forvejen...

Mon også han er en smølf ? Smølfen smadrer ikk' sig selv !

Peter Ross - 28/8, officiel smølfe-dag !

YahooSeeker [Bot]

Dømte efter reglerne? Hahahahahahaha..

Den dommer kendte da ikke en klap til hverken regler eller fodbold, nu må du da lige holde op.

Albuer i hovedet på en modspiller = gult kort, ergo skulle jeres David Nielsen have været ud i midten af 1. halvleg da han indædt forsøger at brække Gaxes næse.

Ved stillingen 4-2 til jer vælter en af jeres i feltet - den åh-så-fine dommer dømmer korrekt frispark til os - men hvor bliver det gule kort af der SKAL gives for film ifølge DBUs regler? Enten er der straffe eller også er der film, så simpelt er reglerne sat op, og film SKAL give kort.

Nej du, den dommer dømte kun efter ET sæt regler - FC Midtjyllands.

Han fortalte endda en af vores spillere "nu skal jeg nok fløjte den kamp i stykker for jer" - efter reglerne? Næppe du gamle, selv en blind mand kunne se den dommer keglede gevaldigt rundt i det i 2. halvleg.

YahooSeeker [Bot]

Og i og med han allerede havde gult efter et par minutter skulle han have haft marchordre allerede i 1. halvleg.

Mht grassat - tja, med den dommer var det jo hamrende ligegyldigt om de rørte FCMs spillere eller ej, og så kan man vel lige så godt gøre det ordentligt når der nu alligevel bliver frispark til jer?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Du er ikke til at føre en ordentlig diskution med når du har taget så partiske briller på som du har.... Fair nok du har det, men så har du bare ikke noget at lave inde på vores debatforum, da det simpelthen ikke kan føre til en debat...

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Værsgo:
http://sensei.homepage.dk/tudekiks.jpg

Jesper BW1100 - Som nu debattere på samme niveau som ThunderZtorm

El Corsa

Indlæg af El Corsa »

ThunderZtorm skrev:
-------------------------------------------------------

> Mht grassat - tja, med den dommer var det jo
> hamrende ligegyldigt om de rørte FCMs spillere
> eller ej, og så kan man vel lige så godt gøre det
> ordentligt når der nu alligevel bliver frispark
> til jer?

Jeg håber det er et udtryk for frustration eller sarkasme, for det er da netop det dummeste man kan gøre. Selvfølgelig kommer sindene i kog i sådan en begivenhedsrig kamp, men det bedste man kan gøre er da at fortsætte sin egen kontrollerede stil som I jo også gør i resten af kampen.
Lidt groft sammenlignet svarer det til at en indvandrer slår en mand i gulvet i forbindelse med en bytur, for det forventer folk jo alligevel af ham. Den er grov, det ved jeg, men bare lige for at sammenligne.

Jeg kan godt lide SønderjyskE, og tror også på I bliver i ligaen men du må vedgå at den kommentar var en anelse uovervejet.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

ThunderZtorm skrev:
> Den dommer kendte da ikke en klap til hverken
> regler eller fodbold, nu må du da lige holde op.

Der tillades mere i SAS Ligaen, sådan er det bare.

> Albuer i hovedet på en modspiller = gult kort,
> ergo skulle jeres David Nielsen have været ud i
> midten af 1. halvleg da han indædt forsøger at
> brække Gaxes næse.

Tjaa, jeg havde sgu nok gjort det samme. Gaxe er da noget af det mest uintelligente som spiller fodbold (Sammen med David...) Ufatteligt som Gaxe hele kampen spiller på at få smidt David ud, men han holder sig i skindet.

> Ved stillingen 4-2 til jer vælter en af jeres i
> feltet - den åh-så-fine dommer dømmer korrekt
> frispark til os - men hvor bliver det gule kort af
> der SKAL gives for film ifølge DBUs regler? Enten
> er der straffe eller også er der film, så simpelt
> er reglerne sat op, og film SKAL give kort.

Tror du hentyder til Dennis Sørensen. Hans støtteben blev fjernet, da han skulle til at afslutte, tydeligt straffespark som ikke blev dømt, Emil Laursen turde dog nok ikke at dømme den, lidt ligesom Thomas Vejlgaard i Parken i dag, hvor han dømmer hjørnespark på en bold som Peter Møller rammer sidst, hvor han lige forinden bliver snydt for et straffespark. Lidt bytte-bytte-købmand stil...

> Nej du, den dommer dømte kun efter ET sæt regler -
> FC Midtjyllands.

Godt at vi ser fodbold forskelligt.

> Han fortalte endda en af vores spillere "nu skal
> jeg nok fløjte den kamp i stykker for jer" - efter
> reglerne? Næppe du gamle, selv en blind mand kunne
> se den dommer keglede gevaldigt rundt i det i 2.
> halvleg.

Okay ? Jeg kan ikke rigtigt bruge et citat uden kilde-hengivelse til noget, udover et billigt grin. Måske det var Martin Pedersen der sagde det ? Eller Jesper Smølf ?

Peter Ross - Kan I ikke talrækken dernede i Sønderjylland ?

YahooSeeker [Bot]

Javist - kommentaren strømmer nærmest over af sarkasme, men jeg kan ikke lade være med at mene at dommeren ødelagde en 2. halvleg der sagtens kunne have været rigtig, rigtig spændende.

YahooSeeker [Bot]

Naturligvis er jeg partisk - men der skal altså _MEGET_ til før vores tribune begynder at pifte. Det er sket en enkelt gang før ved en lige så ringe dommerpræstation, ellers plejer de at opføre sig som sponsorer og slipsedrenge nu engang gør når de er til fodbold.

Either way, vi bliver aldrig enige ser det ud til - jeg ser dommerens præstation i dag som decideret latterlig. Han formår at ødelægge en 2. halvleg der ellers ser ud til at kunne blive en ægte gyser.
Straffesparket til 3-2 er ok - men det sidste er gevaldigt tyndt ifølge de TV-billeder jeg kan se på DR og TV2, nogenlunde lige så tyndt som at David Nielsen får lov at spille 1. halvleg færdig. Især når man ser på det Martin Pedersen bliver smidt ud for - og det Kenneth From får gult kort for.

Besvar