Superliga sæsonen 17/18

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
tatoo

Re: Superliga sæsonen 17/18

Indlæg af tatoo »

Steffen am skrev:
20. sep 2017, 16:19
Synes simpelthen bare det her klip er fedt, og Mark Strudal der understrege hvilken kvaliteter han besidder som ekspert.

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... uperligaen
Så godt udsendelsen i søndags, og jeg forstår ikke rækkefølgen. Han har lige stået og rost Sørloth som rundens profil, og så er Sørloth og Onuachu 4 og 5 på hans liste. Andre Riel fik lov til at score 2 mod os og har ellers ikke bevist noget særligt, og Marcondes er jo egentlig kun midtbanespiller. Jeg kan forstå Kirkevold, men mener godt nok at Sørloth er den suverænt bedste angriber i SL lige nu. Han er bare komplet.

Jeg giver ikke meget for Strudal.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Strudal var forfærdelig at høre på hele vejen igennem! Han mente også at FCN-AGF burde være endt uafgjort, fordi FCN ikke fik et frispark udenfor feltet, for med Marcondes var det en 100% chance ligesom et straffespark.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Densestar7430 skrev:
20. sep 2017, 21:19
Strudal var forfærdelig at høre på hele vejen igennem! Han mente også at FCN-AGF burde være endt uafgjort, fordi FCN ikke fik et frispark udenfor feltet, for med Marcondes var det en 100% chance ligesom et straffespark.
Hvis man ellers kan holde til at se en hel kamp med ham som kommentator, læg mærke til hans 100 % chancer.
Dem er der sku mange af, og de fleste helt hen i vejret.

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

tatoo skrev:
20. sep 2017, 18:55
Steffen am skrev:
Synes simpelthen bare det her klip er fedt, og Mark Strudal der understrege hvilken kvaliteter han besidder som ekspert.

Så godt udsendelsen i søndags, og jeg forstår ikke rækkefølgen. Han har lige stået og rost Sørloth som rundens profil, og så er Sørloth og Onuachu 4 og 5 på hans liste. Andre Riel fik lov til at score 2 mod os og har ellers ikke bevist noget særligt, og Marcondes er jo egentlig kun midtbanespiller. Jeg kan forstå Kirkevold, men mener godt nok at Sørloth er den suverænt bedste angriber i SL lige nu. Han er bare komplet.

Strudal er bare en idiot at høre på! Ingen tvivl om at i har skudt papegøjen med Sørloth der pt er den bedste angriber i ligaen. At Riel overhovedet er på listen viser hvor stor en joke den liste er.
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

THenry

Indlæg af THenry »

ThygeM skrev:
23. sep 2017, 10:54
tatoo skrev:
20. sep 2017, 18:55
Steffen am skrev:

Strudal er bare en idiot at høre på! Ingen tvivl om at i har skudt papegøjen med Sørloth der pt er den bedste angriber i ligaen. At Riel overhovedet er på listen viser hvor stor en joke den liste er.
Fuldstændig enig. Var ikke særlig imponeret over Strudals rangering af suppens angribere, og ved sgu heller ikke, hvad Riel laver som nr. 3 på den liste, men til gengæld fik Strudal da fremhævet, at han havde trænet Riel i FCN på et tidspunkt...så det er sikkert derfor, at han var med...

Christian

Indlæg af Christian »

Hvor er det ærgerligt at Brøndby tager alle 3 point mod Hobro.
Det kan godt gå hen og blive en virkelig spændende sæson.

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

Christian skrev:
24. sep 2017, 21:32
Synes faktisk at det var dejligt det blev til alle tre - selvom det holdt hårdt :lol:
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

Christian

Indlæg af Christian »

ThygeM skrev:
25. sep 2017, 07:44
Christian skrev:
24. sep 2017, 21:32
Synes faktisk at det var dejligt det blev til alle tre - selvom det holdt hårdt :lol:
:D men kampen må da give lidt bekymringer i Brøndby. Dejligt med en sæson der ikke er afgjort på forhånd.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Der er naturligvis intet afgjort, men FCK ligner kæmpefavoritter mine øjne. Deres maskine er desværre i gang nu, og de tabte ikke nok point i deres dårlige periode.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Mine forventninger til denne sæson er steget med det nye system. Nu ser vi ud til at have fundet tonen defensivt, og samtidig så har vi et par angribere der nærmest er garanter for mål.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Acebone skrev:
25. sep 2017, 13:38
Der er naturligvis intet afgjort, men FCK ligner kæmpefavoritter mine øjne. Deres maskine er desværre i gang nu, og de tabte ikke nok point i deres dårlige periode.
UlvenFraNord skrev:
25. sep 2017, 23:24
Mine forventninger til denne sæson er steget med det nye system. Nu ser vi ud til at have fundet tonen defensivt, og samtidig så har vi et par angribere der nærmest er garanter for mål.
Jeg forstår din optimisme UlvenFraNord, men som Acebone skriver, så ruller FCK igen. Det bliver særdeles interessant at se, om det nye format kommer til at spille en større rolle i år end sidste år, når vi når til slutspillet.

Christian

Indlæg af Christian »

Tak til OB for at gøre sæsonen endnu mere spændende :D

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Tidligere havde jeg Brøndby som favorit til guldet i år da hverken vi eller FCK fungerede som hold. fCK med nederlag er nu sat af med 6, 7 og 8 point til de tre øverste. Vi er derimod kommet i gang og ser ud til ENDELIG at fungere som hold. Jeg tror ikke på FCN i længden, det vil næsten være naturstridigt. Jeg synes det ligner en lige kamp mellem Brøndby og os lige nu om guldet.

Lang vej igen og et vintertransfer vindue
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

mousebreaker skrev:
15. okt 2017, 20:01
Tidligere havde jeg Brøndby som favorit til guldet i år da hverken vi eller FCK fungerede som hold. fCK med nederlag er nu sat af med 6, 7 og 8 point til de tre øverste. Vi er derimod kommet i gang og ser ud til ENDELIG at fungere som hold. Jeg tror ikke på FCN i længden, det vil næsten være naturstridigt. Jeg synes det ligner en lige kamp mellem Brøndby og os lige nu om guldet.

Lang vej igen og et vintertransfer vindue
En ting har jeg lært på den hårde måde - man skal ALDRIG afskrive PS&E før det er matematisk umuligt! Pt har jeg det dog på samme måde: Guld bliver en sag mellem jer og os, jeg tror ikke på FCN - slet ikke set over en hel sæson.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Har heller ikke afskrevet Don Svindlers gamle firma, men lige nu ser det svært ud for dem. De fungerer ikke, har stadig Europa at bekymre sig om og det mestrer de bare ikke i år modsat tidligere. Kan de holde status quo til vinterpausen så tror jeg de skal være glade og så er de farlige i medaljespillet, da de har den bedste trup og en masse skillinger at smide efter den. De er det det eneste hold med potentiale til at gøre rent bord i medaljespillet. De har også nogle skadede spillere som må komme tilbage

Lige nu er det bare med at få taget alle de point på dem som man kan. Ikke flere nederlag til Helsingør. Ikke flere pointtab til Lyngby som vi ikke har slået siden de kom tilbage. Der skal præsteres hver gang. Sådan er vilkårene bare hvis man vil være mestre med en mindre pengepung. Det er godt for ligaen med den tæthed i toppen og storfavoritterne der halter efter
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Besvar