Tænker lidt at det var godt nok vi ikke fik ham, og skulle bruge dyr mønt på ham
Transfer vinter 2016
-
Steffen am
Re: Transfer vinter 2016
Så godt nok ikke kampen i aften, men efter signende ikke nogen speciel gid kamp af Okore, der også blev skadet.
Tænker lidt at det var godt nok vi ikke fik ham, og skulle bruge dyr mønt på ham
Skulle vi ikke nuppe Dom i Vejle? En bedre version af Paul, også skippe Paul afsted, hvis vi absolut skal spille med en kæmpe kanyle af en angriber?
- UlvenFraNord
Man snakkede noget om muligheden for at finde en angriber på fri transfer. Jeg ved ikke hvad der er på markedet, men hvis der er noget brugbart af en vis kaliber...
-
Steffen am
Er vist ikke det vildeUlvenFraNord skrev: ↑20. mar 2017, 14:07Man snakkede noget om muligheden for at finde en angriber på fri transfer. Jeg ved ikke hvad der er på markedet, men hvis der er noget brugbart af en vis kaliber...
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e-spillere
Selvom Drogba selvfølgelig er et stort navn
http://www.transfermarkt.co.uk/spieler/ ... e&yt0=Show
Indkøbene kunne vel næsten ikke være bedre.
Vi er nu langt fremme. Er det der foregår på banen ok ?
Uanset hvem FCM møder, sidder man med bange anelser.
Spillerne er hver for sig dygtige. Men findes der en plan. Hverken A eller B er til at få øje på.
Alt sejler. Jess Thorup tager ikke ansvar.
Når ens hjerteklub, som man virkelig holder af ikke har sammenhæng i spillet gør det ondt.
Jeg har valgt ikke at komme på stadion før der skeer ændringer i trænerstaben.
Det der foregår er simpelthen for ringe. Hej Carsten
Vi er nu langt fremme. Er det der foregår på banen ok ?
Uanset hvem FCM møder, sidder man med bange anelser.
Spillerne er hver for sig dygtige. Men findes der en plan. Hverken A eller B er til at få øje på.
Alt sejler. Jess Thorup tager ikke ansvar.
Når ens hjerteklub, som man virkelig holder af ikke har sammenhæng i spillet gør det ondt.
Jeg har valgt ikke at komme på stadion før der skeer ændringer i trænerstaben.
Det der foregår er simpelthen for ringe. Hej Carsten
Er Simon Kjær og Winston Reid ikke snart klar til at vende hjem 
Det ville under alle omstændigheder være en fordel at de skiftede klub, så vi kan få udviklingspenge og penge fra videresalgsklausuler
Det er i øvrigt dybt imponerende hvad Reid har fået ud af sit talent. Det havde jeg ikke set komme, da han spillede på SAS Arena.
Det er vidst, desværre, ikke rigtig aktuelt før om mindst 5 år, men det ville da være fedt
Anyway, et forslag til Ankersen, CS og Thorup, der virker mere realistisk: jeg skal ikke kunne sige om han (stadig) har niveauet, men jeg vil da gætte på det, da han burde være i sin bedste fodboldalder og har været med til at spille flere hold op fra Serie B til Serie A. Ja, jeg taler om en anden tidligere FCM-spiller, nemlig Magnus Troest. Det kunne være spændende med et gensyn til ham.
Det man så kán sige om de to er, at det ville være godt for FCM hvis de blev solgt (der ville vel for begges vedkommende være tale om et ret stort beløb, i så fald). Det er faktisk en afledt effekt at akademiet, som der sjældent bliver lagt vægt på, men som klubben burde kunne få en stadigt større sideindtægt på løbende. De spillere er jo nogle af de første "rigtige" akademister, så man kan da håbe på noget kapital til transferfronten fra dem (og andre) i fremtiden
- UlvenFraNord
Det er fedt at se. Kan stadig se den scene i TV for mig, hvor Glen giver Winston en ordentlig ørefigen for at få ham til at stramme sig an. Tror Glen har en meget meget stor aktie i Winstons succes.
Helt sikkert Glenn har sin andel, men Martin Albrechtsen som var i klubben fortalte Reid klart og tydeligt hvordan man agerer hvis man vil være en dygtig forsvarspiller, og man må sige at han lyttede.UlvenFraNord skrev: ↑22. mar 2017, 01:07Det er fedt at se. Kan stadig se den scene i TV for mig, hvor Glen giver Winston en ordentlig ørefigen for at få ham til at stramme sig an. Tror Glen har en meget meget stor aktie i Winstons succes.
-
Densestar7430
Andre end mig der er ekstrem skuffet over Simon Kroons start i klubben?
Da han blev hentet kunne jeg og de fleste andre fans ikke se, at det over hovedet var en position vi skulle forstærkes på. Så Steinlein må næsten have tænkt at 4-5 mio. Må have været en for god en handel til at lade glippe.
I hierarkiet på kanten ser jeg det, som om at han ligger bagved Rilwan, Gustav, Borring, Duelund og Dal Hende. Altså er han reelt i øjeblikket 6. valg til kanten og de små minutter han nu må få kan blive på bekostning af en spiller som Anderson.
Jeg har ikke hørt om andre meldinger på skader, end den han kom med.
Nogen der kender mere til hans start i klubben? Eller har et mere positivt syn på denne transfer end jeg?
Da han blev hentet kunne jeg og de fleste andre fans ikke se, at det over hovedet var en position vi skulle forstærkes på. Så Steinlein må næsten have tænkt at 4-5 mio. Må have været en for god en handel til at lade glippe.
I hierarkiet på kanten ser jeg det, som om at han ligger bagved Rilwan, Gustav, Borring, Duelund og Dal Hende. Altså er han reelt i øjeblikket 6. valg til kanten og de små minutter han nu må få kan blive på bekostning af en spiller som Anderson.
Nogen der kender mere til hans start i klubben? Eller har et mere positivt syn på denne transfer end jeg?
Enig i, at Kroon ikke har vist noget videre imponerende endnu. Er dog ikke enig i dit hierarki, og tror handlen skal ses i et længere perspektiv (dvs efter sommerferien). Jeg forventer at Novak og Rilwan ryger til sommer. Det flytter Dal Hende ned på backen. Duelund skal spille centralt, og er i hvert fald en helt anden kant-type end Kroon. Wikheim er lejet frem til sommer, og hvis ikke han viser mere, end han gør nu, så tvivler jeg på en forlængelse. Så til sommer kan vi ende med at stå med Borring, Kroon, Mabil og Andersson på kanterne. Det er sådan set meget fornuftigt.Densestar7430 skrev: ↑10. apr 2017, 12:35
Senest rettet af Kent 10. apr 2017, 13:12, rettet i alt 1 gang.
- DenStolteJyde
Dal hende er vel ligeså meget backup for Novak?Densestar7430 skrev: ↑10. apr 2017, 12:35Andre end mig der er ekstrem skuffet over Simon Kroons start i klubben?
Men altså så længe de spillere der er foran ham i køen præsterer på et godt niveau så tænker ikke at det er bekymrende at han ikke får spilletid.
Duelund er i foråret blevet mere brugt som central midtbane og det er Rilwan også i nogle kampe. Dermed er køen til spilletid for ham ikke helt så lang.
-
Densestar7430
Jeg er også sikker på at Dal Hende er back up for Novak, og det er egentlig det der for alarmklokkerne til at ringe.
Både i Aalborg og mod sønderjyske bliver vores venstre back skiftet ind på kanten, fremfor den egentlige kantspiller (Kroon).
Mht. fremtidsperspektiverne giver det ok mening, men for mig at se er det skræmmende at hans niveau pt. ikke engang bringer ham i nærheden af en startopstilling.
Både i Aalborg og mod sønderjyske bliver vores venstre back skiftet ind på kanten, fremfor den egentlige kantspiller (Kroon).
Mht. fremtidsperspektiverne giver det ok mening, men for mig at se er det skræmmende at hans niveau pt. ikke engang bringer ham i nærheden af en startopstilling.
Nogen der kender ham? http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/fc- ... ive-talent