argh den matematik er vist ikke helt korrekt;) 16 mål i 14 kampe er 1,14 dog stadig fint.Steffen am skrev:Alligevel vildt nok at Horsens har lukket 26 mål ind i 16 kampe (1,625 i snit)
10 af dem er i de 2 kampe vi har mødt dem (5 i snit)
Så i deres 14 andre kampe er det 10 mål de har lukket ind (0,71 snit)
SL: Horsens vs. Midtjylland
Re: SL: Horsens vs. Midtjylland
-
mousebreaker
Een ting er at spille mod bund 8 hold - en anden at spille mod top 6 hold.
Vi har fået beskedne 3 point mod de øvrige top 6 hold i 6 kampe og lukket 14 mål ind. 3 point mod SønderjyskE ville være kærkomment
Vi har fået beskedne 3 point mod de øvrige top 6 hold i 6 kampe og lukket 14 mål ind. 3 point mod SønderjyskE ville være kærkomment
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
Steffen am
Det er ret, det var selvfølgelig 16 mål de havde lukket ind i de 14 kampeTreco skrev:argh den matematik er vist ikke helt korrekt;) 16 mål i 14 kampe er 1,14 dog stadig fint.Steffen am skrev:Alligevel vildt nok at Horsens har lukket 26 mål ind i 16 kampe (1,625 i snit)
10 af dem er i de 2 kampe vi har mødt dem (5 i snit)
Så i deres 14 andre kampe er det 10 mål de har lukket ind (0,71 snit)
- UlvenFraNord
I øvrigt værd at ligge mærke til, at vi ikke roterer mere. Det var præcis samme startopstilling som mod FCK. Jeg tror det har en hel del at sige.
Lige præcis. Jeg er meget glad for, at vi virker til at have stabiliseret vores indsats, men vi kan godt gøre mere mod de andre top hold.mousebreaker skrev:Een ting er at spille mod bund 8 hold - en anden at spille mod top 6 hold.
-
mousebreaker
Til gengæld må vi også lette på hatten for de resultater vi har fået mod bund 8.Stoffer skrev:Lige præcis. Jeg er meget glad for, at vi virker til at have stabiliseret vores indsats, men vi kan godt gøre mere mod de andre top hold.mousebreaker skrev:Een ting er at spille mod bund 8 hold - en anden at spille mod top 6 hold.
Vi har fået beskedne 3 point mod de øvrige top 6 hold i 6 kampe og lukket 14 mål ind (9-14 i målscore). 3 point mod SønderjyskE ville være kærkomment
8 sejre og 2 uafgjorte i 10 kampe og en målscore på whopping 27-5. Så overlegne tror jeg aldrig vi har været før mod den nederste halvdel.
Horsens har endda stået for 3 af de 5 scoringer imod os - problemet for dem er jo så de 10 de har lukket ind
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Også overraskende for mig at vi ligger så højt på scoringslisten da vores angribere ikke ligefrem har shinet. Men 2 rigtig gode mål af Poul igår så håber det fortsætter og han kommer ind i en stime. Men ønsker mig stadig at Pusic bliver skiftet ud med en bedre angriber og at Bruninho snart bliver skadesfri og kommer i form, vi har brug for bedre alternativer til Poul.
Jeg ville gerne se Riis i start11 igen snart, synes vi har været stærkere defensivt med ham på banen, han er i mine øjne den nye Sviachenko.
Rømer gør det super godt på den defensive midt, men glæder mig også til at Sparv er tilbage, han var klart bedste og mest pålidelige mand sidste sæson. Men Rømer skal nok få spilletid alligevel.
Er egentlig ikke så vild med Borring i start11 men han har gjort det okay med både mål og assists, glæder mig dog til at Wikheim er helt tilbage.
Rilwan gør det rigtig godt for tiden ville bare ønske der var mere pondus og slutprodukt i ham, dejligt han fik scoret igår men ellers ingen scoringer i denne sæson trods masser af spilletid, ville være rart hvis han ramte en stime sammen med Poul.
Poulsen har ikke tidligere tiders niveau i mine øjne men han er stadig en vigtig spiller og har sine momenter. VdV kan jeg sige det samme om.
Omkring Thorup og KBB, synes spillet er blevet bedre og vækker håb for mig, nu er vi bare nødt til også at begynde med at vinde over de andre top6 hold ellers bliver det et surt forår.
Jeg ville gerne se Riis i start11 igen snart, synes vi har været stærkere defensivt med ham på banen, han er i mine øjne den nye Sviachenko.
Rømer gør det super godt på den defensive midt, men glæder mig også til at Sparv er tilbage, han var klart bedste og mest pålidelige mand sidste sæson. Men Rømer skal nok få spilletid alligevel.
Er egentlig ikke så vild med Borring i start11 men han har gjort det okay med både mål og assists, glæder mig dog til at Wikheim er helt tilbage.
Rilwan gør det rigtig godt for tiden ville bare ønske der var mere pondus og slutprodukt i ham, dejligt han fik scoret igår men ellers ingen scoringer i denne sæson trods masser af spilletid, ville være rart hvis han ramte en stime sammen med Poul.
Poulsen har ikke tidligere tiders niveau i mine øjne men han er stadig en vigtig spiller og har sine momenter. VdV kan jeg sige det samme om.
Omkring Thorup og KBB, synes spillet er blevet bedre og vækker håb for mig, nu er vi bare nødt til også at begynde med at vinde over de andre top6 hold ellers bliver det et surt forår.
Nogen der helt præcis ved, hvad der lige foregik på udebanetribunen? Stod der selv og der var en del kaos og panik på et tidspunkt i første halvleg. Hvad gik det ud på?