Transfer sommer 2016
Re: Transfer sommer 2016
Jeg vil råde folk til at blive oppe, vinduet er ikke definitv slut for os endnu.
Hører rygter om at der er mere under opsejling.
Jeg håber på et køb til midterforsvaret, men jeg tror det er urealistisk medmindre der er noget særligt. Jeg er halv skuffet over de handler der er lavet, men det er nok fordi jeg synes vi smider 2 kvalitets spillere væk og ikke får noget bedre ind.
Men nu må man jo håbe på, at Bruninho og Wilheim kan overraske os og spille godt. Jeg er bare bange for, at det ikke bliver meget bedre før Thorup er væk. Men igen. lad os nu se, det kan jo være vores nye spillere passer bedre til Thorups (efter min mening kedelige system) og gør det godt.
Men falder vi sammen og intet får ud af disse nye spillere, så må man kigge på Thorup!
Men nu må man jo håbe på, at Bruninho og Wilheim kan overraske os og spille godt. Jeg er bare bange for, at det ikke bliver meget bedre før Thorup er væk. Men igen. lad os nu se, det kan jo være vores nye spillere passer bedre til Thorups (efter min mening kedelige system) og gør det godt.
Men falder vi sammen og intet får ud af disse nye spillere, så må man kigge på Thorup!
Ja tak! Kan du sige noget, om det er defensiv forstærkning der afsøges?WBW skrev:Jeg vil råde folk til at blive oppe, vinduet er ikke definitv slut for os endnu.
Håber det er en midterforsvarer der kan forstærke truppen, så sælger jeg gerne med negativitet til noget positivt.WBW skrev:Jeg vil råde folk til at blive oppe, vinduet er ikke definitv slut for os endnu.
-
mousebreaker
Kan være Steinlein har udset set Beckman som afløser for Kadlec....tatoo skrev:Sportschefen i Sdr.jyske nævner på bold.dk at en af deres startere kan blive solgt. Det kunne vel ikke være Kanstrup ?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Desværre kan jeg pt ikke sige mere. Det eneste jeg hører er at de arbejder på endnu en tilgang. Og mit bedste bud vil da være en defensiv forstærkning.JBT skrev:Ja tak! Kan du sige noget, om det er defensiv forstærkning der afsøges?WBW skrev:Jeg vil råde folk til at blive oppe, vinduet er ikke definitv slut for os endnu.
Samtidig siger rygterne at Sønderjyske er ved at sælge en af deres startere. Om dette har noget med os at gøre, ved jeg dog ikke.
Tak for info. En stor handel eller noget til bredden?WBW skrev:Jeg vil råde folk til at blive oppe, vinduet er ikke definitv slut for os endnu.
Det kan være Steinlein stadigvæk forhandler på italiensk eller fransk
Hverken Mads Fenger eller Kanstrup mener jeg er bedre end Banggaard.
Hvis man vil bænke Banggaard, så skal vi op i en klar forstærkning ala Andreas Bjelland.
Hvis man vil bænke Banggaard, så skal vi op i en klar forstærkning ala Andreas Bjelland.
Jeg vil til en hver tid bytte Banggaard for Kanstrup. Sidstnævnte har mere fart, lederegenskaber og en fin fysik.
-
Steffen am
Kantstrup eller Madsen tænker jeg.tatoo skrev:Sportschefen i Sdr.jyske nævner på bold.dk at en af deres startere kan blive solgt. Det kunne vel ikke være Kanstrup ?
Måske mest sandsynligt med Kantstrup som du nævner.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Ramon Rodrigues fra Fcn til SønderjyskE og så forhåbentlig Kanstrup til Fcm.
-
mousebreaker
Lol, den tjekkiske træner mener det da seriøst når han skifter ud.
Han foretog 11 udskiftninger i pausen
Han foretog 11 udskiftninger i pausen
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Siger vel også lidt når en Kadlec kan gå ned og blive kampens spiller med assist og mål, når en Thorup ikke har vist ham den store tillid. Har han egentlig spillet nogle hele kampe for os?
pr0j3ct skrev:Siger vel også lidt når en Kadlec kan gå ned og blive kampens spiller med assist og mål, når en Thorup ikke har vist ham den store tillid. Har han egentlig spillet nogle hele kampe for os?
Jeg synes nu Kadlec har fået ret meget tillid?
Han har bestemt ikke spillet godt i hver kamp, og alligevel har han været i start opstillingen i næsten hver kamp (som jeg husker det) både før og efter hans skade?
Det fransk som CS har talt i dag er sikkert vedr. Pusic handlen.
Pusic vient d'arriver à Liège!
L'attaquant du Midtjylland vient d'arriver à Liège afin de passer sa visite médicale et signer dans la foulée un contrat!
http://idalgo.dhnet.be/cache/page/commo ... ment=45268
Pusic vient d'arriver à Liège!
L'attaquant du Midtjylland vient d'arriver à Liège afin de passer sa visite médicale et signer dans la foulée un contrat!
http://idalgo.dhnet.be/cache/page/commo ... ment=45268