Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
tatoo

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af tatoo »

Der skulle være i Bruninho, men ved ikke med Wikheim han har trods alt kontrakt til 2019 i Gent

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

tatoo skrev:Der skulle være i Bruninho, men ved ikke med Wikheim han har trods alt kontrakt til 2019 i Gent
Der er med Wikheim, det kom lige direkte fra Steinlein :)

Er i helt sikker på Bruninho?
Synes han antydede det tidligere, men sagde det ikke direkte.

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Ankersen har tidligere udtalt, at vi ikke lejer spillere uden at have en købsoption. Vi skal ikke udvikle på andre holds spillere, uden selv have mulighed for at få udbytte af det.
FCM!
FCM!
FCM!

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Cortez

Indlæg af Cortez »

tubbe93 skrev:Ankersen har tidligere udtalt, at vi ikke lejer spillere uden at have en købsoption. Vi skal ikke udvikle på andre holds spillere, uden selv have mulighed for at få udbytte af det.
Hvilket er rigtig, rigtig fornuftigt imo.

/Cortez

JBT

Indlæg af JBT »

Bekræftet:

FCM lejer Smartodds-anbefalede Wikheim
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm- ... e-wikheim/

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Steinlein fortæller videre, at man i lejeaftalen har sikret sig en aftale som gør, at Bruninho permanent kan komme til FCM, såfremt Ulvene måtte ønske dette.

THenry

Indlæg af THenry »

Der er gang i den. Er overrasket over, at Pusic er på vej til en topklub i en større liga end den danske. Standard Liege havde jeg ikke lige set for mig. Er spændt på, hvad økonomien er i den handel. Om det er de 5 mio. eller den 1. mio euro, som vi betalte for ham i EFB. Mener stadigvæk Pusic er en af de bedste angribere i ligaen, hvilket han også har vist, men han er meget løntung, vel sikkert gerne selv videre og muligvis heller ikke JTs type, så kan vi skibbe ham videre til et beløb i det lege, som vi betalte for ham, så er det vel ok. Særligt da Bruninho virker som et spændende alternativ. Jeg er lidt bekymret for, hvilken form han møder op i, da han ikke har spillet meget i Kina. Til gengæld ved vi at han kan lave mål på Superliga-niveau, så det virker fornuftigt med en lejeaftale med købsoption.

Jeg er meget begejstret for Gustav Wikheim på leje med en købsoption. Han er ikke en hovsaløsning i sidste øjeblik. Vi har jagtede ham igennem flere vinduer, og jeg lavede en del research på ham tidligere, da vi også var efter ham. Masser af fart og teknik, hvilket vi mangler efter Sisto blev solgt. Jeg synes dette er en spændende transfer.

Det er også interessante at vi henter nogle hurtige og tekniske dygtige spillere ind, der forhåbentlig kan løbe for VdV og udnytte hans "sukkerbolde".

Jeg er noget ambivalent ift. det kommende salg af Kadlec. Jeg så det som en super handel vi lavede i vinters, og en spiller vi kunne skyde af for store penge. Vi har bestemt ikke set det bedste til ham er jeg sikker på, men kan vi score en profit på 7-8 mio. på en spiller, der ikke har vist meget for os kan man heller ikke brokke sig over. Wikheim passer muligvis også bedre ind i vores spillestil end Kadlec.

I øvrigt er interessant, at vi igen henter spillere ind på leje med købsmulighed. Det er en model vi har set tidligere, og som Ankersen også omtalte i vinters.

Jeg håber stadigvæk på en stopper, men tror ikke det sker, da vi har for få kampe i efteråret, når der ikke er EL på programmet. Nicolaisen er tilbage fra skade og Riis har set fornuftig ud. Derudover har vi Halsti der kan gardere i midterforsvaret særligt, hvis Sparv bliver klar tidligere end forventer. Derudover betyder det nye slutspilsprogram, at man i højere grad kan vi unge spillere chancen i efteråret(da man "bare" skal i top 6), og slår de ikke til kan man opruste i vinterpausen. Jeg kunne godt forestille mig, at vi i højere grad får disse tendenser at se ligesom det ofte sker i ishockey.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

THenry skrev:Derudover betyder det nye slutspilsprogram, at man i højere grad kan vi unge spillere chancen i efteråret(da man "bare" skal i top 6), og slår de ikke til kan man opruste i vinterpausen. Jeg kunne godt forestille mig, at vi i højere grad får disse tendenser at se ligesom det ofte sker i ishockey.
Tror jeg dog ikke.
Alle pointene bliver båret med over, og tror bestemt der skal medaljer på bordet inden ledelsen er tilfreds.

I forhold til Pusic havde han vist været lovet at blive solgt i vinters, så på den måde giver det ok mening. For mig er det mærkeligt det så først sker nu.

THenry

Indlæg af THenry »

Steffen am skrev:
THenry skrev:Derudover betyder det nye slutspilsprogram, at man i højere grad kan vi unge spillere chancen i efteråret(da man "bare" skal i top 6), og slår de ikke til kan man opruste i vinterpausen. Jeg kunne godt forestille mig, at vi i højere grad får disse tendenser at se ligesom det ofte sker i ishockey.
Tror jeg dog ikke.
Alle pointene bliver båret med over, og tror bestemt der skal medaljer på bordet inden ledelsen er tilfreds.

I forhold til Pusic havde han vist været lovet at blive solgt i vinters, så på den måde giver det ok mening. For mig er det mærkeligt det så først sker nu.
Jeg er heller ikke overrasket over at Pusic bliver skudt af nu. Det der overrasker mig er, at han kan ryge til en klub af Standard Lieges størrelse. Jeg havde nærmere budt på en klub i 2. Bundesliga eller et sted i Østeuropa...

THenry

Indlæg af THenry »

Lupus1999 skrev:Der er ihvertfald købsoption i Bruninho aftalen.
Jeg synes det lyder som om, at kineserne betaler en del af hans løn (ligesom at Fulham betalte en del af Bodurovs løn), så løn kan måske blive et issue, hvis vi ønsker at købe ham permanent om et halvt år, men lad os se. Bestemt en spændende spiller.

http://ekstrabladet.dk/sport/tv3sport/f ... 267856.ece

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Er der ingen med lidt info inde fra klubben?

Er vi definitivt færdige med at handle? Eller kan der komme en Sanneh ind eller andre profiler til den defensive del af holdet?

Er Jeppe A fra Esbjerg handlen helt død?

JBT

Indlæg af JBT »

Det lyder mod slut i interviewet på Steinlein som om han vil ha noget rutine ind for de to, bevares, får han også med to på samme alders niveau for dem hver, men stadig semi lunkent - ved ikke om det indikere et køb yderligere?

4904

Indlæg af 4904 »

Dondinho skrev:Er der ingen med lidt info inde fra klubben?

Er vi definitivt færdige med at handle? Eller kan der komme en Sanneh ind eller andre profiler til den defensive del af holdet?

Er Jeppe A fra Esbjerg handlen helt død?
henker du plejer at have fingeren på pulsen ved du noget ?

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Sportschefen i Sdr.jyske nævner på bold.dk at en af deres startere kan blive solgt. Det kunne vel ikke være Kanstrup ?

Låst