SorteUlve skrev:Desværre var 0-0 vel et ganske fair resultat i dag. Dog positivt med clean sheet. Det var tiltrængt.
Jeg noterer mig flotte indhop af Vdv og Riis. VdV håber jeg starter inde mod Esbjerg. Til den tid burde han kunne holde 60 min, hvilket er fint. Han er bare niveauer over alle andre på banen. Formår vi at løbe rigtigt omkring ham, kan det blive rigtig giftigt.
Kristian Riis, synes jeg har nogle gode aktioner. Jeg føler mig faktisk ret tryg med ham som 3. valg, og jeg forventer, at han måske især efter vinterpausen, kan presse Banggaard omkring en startplads.
Hassan synes jeg også var bedre end han har været længe. Han mangler dog stadig et bedre touch på bolden. Hassan er i mine øjne en formidabel kontraspiller, men i det etableret opspil på et boldbesiddende hold, synes jeg ofte han kommer til kort med sin manglende teknik.
Duelund fungerede ikke på midten og lykkedes generelt med meget lidt i dag. Foholdene med meget duelspil bekommer ham selvfølgelig heller ikke vel.
Borring og Paul er frygtelige at se på i dag. Ingen af dem, bør i mine øjne være i betragtning til den faste start 11, jeg snart håber vi finder, så vi kan få noget kontinuitet i holdet.
Novak viste igen højt niveau. I mine øjne den bedste venstre back i ligaen. Desværre også den eneste FCM-spiller jeg mener har rykket sig positivt i denne sæson. Det er et sygdomstegn, og falder tilbage på Thorup.
Dahlin virkede sikker, og mon ikke at målmandsduellen har fundet sin vinder her.
Ang. Pusic håber jeg at man enten arbejder på et salg, eller at han er skadet. Hvis det viser sig, at han spiller 90 min i reserveholdskampen, og at Thorup simpelthen bare har fravalgt ham forstår jeg INTET. Jeg ser ham klart som vores bedste angriber og så ham klart starte inde i dag.
ja man må jo sige, at JT synes at have givet Poul lang snor i forhold til Pusic og Kadlec, Det er jo JTs opgave at udvikle de her spillere, men for nogles vedkommende ser det ud til at gå modsat vej.
En udvikling der hvis den fortsætter kan koste Thorup stolen senest til vinter.
Jeg lægger mærke til at Poulsen i pausen siger, at der er alt for megen luftspil.
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre de her spillers mening om konceptet "los en høj bold op til Poul"