Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Steffen am »

Bød vi ikke på ham, inden vi hentede Dahlin.
Mener Lindegaard selv havde sagt nej tak, om situationen skal jeg ikke kunne sige, men tror ligeledes heller ikke på Dahlin og Lindegaard vil være i klubben på samme tid.

Som jeg forstår diverse udmeldinger er der lukket for transfertilgange nu, og kan kun blive åbnet igen hvis vi laver salg eller kvalificerer til EL gruppespillet.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

mnm123 skrev:Casper Sloth er fortid i Leeds og rygtes på vej til superligaen, kunne det være Fcm som søger erstatning for Petter og nordmanden som rejste efter 5 uger i klubben. Han har vel lidt af det vi magler på midtbanen med bold omgang og skudstyrke, han er vel Jacop bare 8 år yngre og hurtigere, samt sulten efter succes.
Så forsøger Sloths agent at få nogle klubber ud af busken: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avis ... per-sloth/
Jeg tænker, at hans profil passer godt til os, og for 1 år siden var jeg meget varm på ham. Men hans valg af tribunen i Leeds, trods klare meldinger fra klubben om at de ikke ønskede ham, har gjort mig mere lunken. Jeg ved ikke helt om han har mentaliteten. Men tror han kunne blive en god 8'er for os. Men han skal arbejde sig ind på holdet, og er ikke garanteret spiletid. Så jeg er ikke sikker på, at det er noget for Sloth.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Steffen am skrev:Bød vi ikke på ham, inden vi hentede Dahlin.
Mener Lindegaard selv havde sagt nej tak, om situationen skal jeg ikke kunne sige, men tror ligeledes heller ikke på Dahlin og Lindegaard vil være i klubben på samme tid.

Som jeg forstår diverse udmeldinger er der lukket for transfertilgange nu, og kan kun blive åbnet igen hvis vi laver salg eller kvalificerer til EL gruppespillet.
Min mening om Lindegaard er at han i historien vil blive husket for manden der valgte pengene frem for spilletid, længere er den ikke.

Man kan jo ikke sige at han har helt vild meget erfaring, ja jo bænkeerfaring.

Han er efter min opfattelse blevet mere kendt som pressens marionetdukke ligesom Bendtner er blevet, bare på hver sin måde.
Senest rettet af FCM2000 2. jul 2016, 13:54, rettet i alt 1 gang.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

FCM2000 skrev:
Steffen am skrev:Bød vi ikke på ham, inden vi hentede Dahlin.

Min mening om Lindegaard er at han i historien vil blive husket for manden der valgte pengene frem for spilletid, længere er den ikke.

Man kan jo ikke sige at han har helt vild meget erfaring, ja jo bænkeerfaring.

Han er efter min opfattelse blevet mere kendt som pressens marionetdukke ligesom Bendtner er blevet, bare på hver sin måde.

O

Indlæg af O »

Kent skrev:
mnm123 skrev:Casper Sloth er fortid i Leeds og rygtes på vej til superligaen, kunne det være Fcm som søger erstatning for Petter og nordmanden som rejste efter 5 uger i klubben. Han har vel lidt af det vi magler på midtbanen med bold omgang og skudstyrke, han er vel Jacop bare 8 år yngre og hurtigere, samt sulten efter succes.
Så forsøger Sloths agent at få nogle klubber ud af busken: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avis ... per-sloth/
Jeg tænker, at hans profil passer godt til os, og for 1 år siden var jeg meget varm på ham. Men hans valg af tribunen i Leeds, trods klare meldinger fra klubben om at de ikke ønskede ham, har gjort mig mere lunken. Jeg ved ikke helt om han har mentaliteten. Men tror han kunne blive en god 8'er for os. Men han skal arbejde sig ind på holdet, og er ikke garanteret spiletid. Så jeg er ikke sikker på, at det er noget for Sloth.
Håber for alt i verden, at vi ikke henter Sloth. Han er en primadonna, og en spiller med nykker som har for høje tanker om sig selv, er det sidste vi har brug for. Hvis vi skal ud at hente, håber jeg vi får tilført en fighter. EM har med Wales, og i særdeleshed Island, vist hvor vitalt den rette indstilling er.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Anders Lindegaard til Preston og
Casper Sloth til AaB, så blev det i hvert fald en kort diskussion ;)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Sterring til Skive
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/skiv ... ber-i-fcm/

Dog kan man diskutere om det går under en transfer, når der er kontraktudløb, men interessant.
Kunne være super hvis han kommer stærkt tilbage og bliver fast mand i Skive.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Hvis vi antager præmissen om der kun komme nye spillere ind, er ved kvalificering til Europe League,
og at der i den situation kommer en ny spiller.

Hvilke ønsker kunne i have til denne ene spiller?

Tænker selv med Halsti på plads ser midterforsvaret fornuftig ud, som ellers ville have været der jeg havde kigget.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Steffen am skrev:Hvis vi antager præmissen om der kun komme nye spillere ind, er ved kvalificering til Europe League,
og at der i den situation kommer en ny spiller.

Hvilke ønsker kunne i have til denne ene spiller?

Tænker selv med Halsti på plads ser midterforsvaret fornuftig ud, som ellers ville have været der jeg havde kigget.
Nu spillede Halsti def. midt mod Skive, så virker til at han er købt til at aflaste Sparv, hvilket har været tiltrængt.
Vi skal derfor også stadig have fat i en CB!
Høvdingen af Herning

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Mener i en af testkampene, kan desværre ikke huske hvilken, hvor han spillede forsvar.
Mener der blev meldt ud at han både skulle være gardering på 6'eren og i midterforsvaret,
tænker umiddelbart der er folk nok.

I forsvaret med
Kian
Banggaard
(Halsti)
Riis
Nicolaisen
(Munkgsgaard)

6'eren
Sparv
(Halsti)
(Rømer)
Kairinen
(NK)
Rutikanga

Men selvfølgleig hvis det er en der skal signes til et EL gruppespil, skal det selvfølgelig være til en styrkelse af start XI'eren.

Flodisar
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Indlæg af Flodisar »

Undskyld at jeg skriver på svensk men min dansk i skrift er ikke saerlig god...

Halsti kan definitivt spela både mittförsvar och innermittfält, och det var väl, om jag förstått det rätt, tanken med värvningen. Har länge tyckt att han är bättre som defensiv innermittfältare än som mittback, men nyligen gjorde han två riktigt bra landskamper för Finland som back. Ser väldigt mycket fram emot att få se Halsti i FC Midtjylland, han har varit utan speltid alltför länge i DC United.

Tar gärna lite hjälp från er också: Om man inte har tillgång till danska TV-kanaler, var ser man livestream från Superligan? Är det via viaplay.dk?
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

Ulvefar

Indlæg af Ulvefar »

Flodisar skrev:Undskyld at jeg skriver på svensk men min dansk i skrift er ikke saerlig god...

Halsti kan definitivt spela både mittförsvar och innermittfält, och det var väl, om jag förstått det rätt, tanken med värvningen. Har länge tyckt att han är bättre som defensiv innermittfältare än som mittback, men nyligen gjorde han två riktigt bra landskamper för Finland som back. Ser väldigt mycket fram emot att få se Halsti i FC Midtjylland, han har varit utan speltid alltför länge i DC United.

Tar gärna lite hjälp från er också: Om man inte har tillgång till danska TV-kanaler, var ser man livestream från Superligan? Är det via viaplay.dk?
Ja, du kan se de fleste kampe på Viaplay. Du kan dog ikke bruge tjenesten, hvis du ikke er i Danmark, mener jeg. Ellers er der dplay.dk, som også streamer nogle af kampene. Men begge alternativer er ret dyre. :)

Flodisar
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Indlæg af Flodisar »

Mja... Det där med att inte vara i rätt land går att lösa. ;-) Har sett mer eller mindre alla Halstis matcher i USA. :) When there's a will there's a way.
Men om man vill kunna se så många matcher som möjligt så är det viaplay som gäller alltså? Bättre än dplay?

Och om jag förstod det rätt i en annan tråd - matchen på torsdag verkar inte visas någonstans?
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Flodisar skrev:Mja... Det där med att inte vara i rätt land går att lösa. ;-) Har sett mer eller mindre alla Halstis matcher i USA. :) When there's a will there's a way.
Men om man vill kunna se så många matcher som möjligt så är det viaplay som gäller alltså? Bättre än dplay?

Och om jag förstod det rätt i en annan tråd - matchen på torsdag verkar inte visas någonstans?
Velkommen til, fedt at der også er fans længere væk der følger med. :)
Du bor i Finland?

I forhold til viaplay og dplay er det sådan
viaplay viser 1., 3., 4. og 6. valg hver runde.
dplay viser 2. og 5. valg.
(skiftes til 7. valg)

Lidt afhængig af modstandere osv. er Midtjylland oftest 3. valg - 4. valg,
så du vil kunne se langt de fleste kampe med viaplay. :)

"geo-block" kan ordnes med en VPN, hvis Viaplay finder på at brokke sig over du ikke er i Danmark.

De første 7 runder er valgt i forhold til tv, som du kan se her
http://www.superstats.dk/program

dvs. FCM er pr runde valgt som:
3. - 3. eller 4. - 5. - 1. - 2. - 3. - 3.

5 ud af 7 vises på viaplay.

Sidste sæson viste viaplay 27 superliga med FCM
og dplay viste 6 med FCM.

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Ellers har Bet365 alle rettigheder til Superligaen uden for Danmarks grænser. Dvs at det er muligt at se alle Superligaens kampe, hvis blot der står en enkelt krone på bettingkontoen.
Det er dog ikke muligt at få billedet i storskærm og det er med engelske kommentatorer.
FCM!
FCM!
FCM!

Låst