Man kan kalde Jess T mange ting efter kampen i går, men inhabil er nu ikke en af dem (ved du overhovedet, hvad det betyder?).Ervino skrev: den inhabile cunt.
Og "cunt"... Come on... Velkommen i 2.B!
Man kan kalde Jess T mange ting efter kampen i går, men inhabil er nu ikke en af dem (ved du overhovedet, hvad det betyder?).Ervino skrev: den inhabile cunt.
Ah, så skal vi vist heller ikke gøre Rømer til en ren lilleputspiller. Han er 22 år, har spillet topfodbold i fire år og runder snart 100 kampe. Blandt andet spillede han rigtig fint i den første kamp mod United og var rigtig god i guldkampen mod FCK, så Jess har næppe tænkt, at han er på randen af det totale mentale sammenbrud. Han kender trods alt spillerne lidt bedre end dig (vil driste mig til at kalde dig "inhabil", dog uden det usympatiske skældsord efterfølgende).Ervino skrev: Det en ung purk der render derude og tydeligvis ikke har en særlig stærk psyke. Det gik helt galt og Rømer vil være mærket i lang tid efter. Ingen spiller kommer styrket ud af sådan en oplevelse - nægter jeg at tro på. Det må tage så hårdt på knægtens selvforståelse og der venter FCM´s psykiske træner en røvfuld overarbejdstimer!
Inhabil er netop ordet. Så det op i ordbogen, hvis du er i tvivl - cunt er lidt krydderi tilført beskrivelsen af ham jf. min skuffelse ovenpå præstationen igår. Thorup er slet ikke mand til opgaven, når han passivt ser på at holdet bliver splittet ad på højresiden. I stedet for at skifte en aflastning-spiller ind for at hjælpe Rømer, så skifter han Kadlec ind på hans kant (en decidereret wing/angriber). Fejldisposition på fejldisposition.Flemse skrev:Man kan kalde Jess T mange ting efter kampen i går, men inhabil er nu ikke en af dem (ved du overhovedet, hvad det betyder?).Ervino skrev: den inhabile cunt.
Det viser sig netop, at jeg har ret: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/rund ... at-graede/ - hanvde han kendt ham bedre, så havde han pillet ham ud. knægter var tæt på sammenbrud. Kunne enhver sgu da se.hviid skrev: Ah, så skal vi vist heller ikke gøre Rømer til en ren lilleputspiller. Han er 22 år, har spillet topfodbold i fire år og runder snart 100 kampe. Blandt andet spillede han rigtig fint i den første kamp mod United og var rigtig god i guldkampen mod FCK, så Jess har næppe tænkt, at han er på randen af det totale mentale sammenbrud. Han kender trods alt spillerne lidt bedre end dig (vil driste mig til at kalde dig "inhabil", dog uden det usympatiske skældsord efterfølgende).
Men ja, Rømer skulle nok have været skiftet ud undervejs i kampen, men nok mere for at få Depay ud af rytmen.
Fint at du mener at Thorup har fejlet, det gør jeg også, men ovenstående hører ingensteder hjemme.Ervino skrev:den inhabile cunt.
United var oppe i tempo i aftes, og derfor skulle der et mindre mirakel til for at vi kunne komme videre. Derfor behøver vi jo ikke blive skilt ad på den pinlige måde vi blev. Vi var helt i opløsning stort set fra start til slut. Det fik United til at se meget bedre ud end de burde være med den opstilling de kom med. Vi lignede en flok skræmte kyllinger.hviid skrev:Lol, godt nok gravkammerstemning her i graven...
Ja, skuffende kamp fra vores side, men synes det er bemærkelsesværdigt, at ingen herinde nævner/anerkender, at United spillede en god kamp og var meget mere engagerede end i den første kamp. Om så Thorup havde valgt en anden opstilling og presspillet havde fungeret, ville det ikke nødvendigvis have givet et andet udfald, når United var i det spillehumør.
Og du tænker ikke på "inkompetent"? Havde Jess nu været Rømers far, kunne begynde at overveje, om han var inhabil.Flemse skrev:Inhabil er netop ordet. Så det op i ordbogen, hvis du er i tvivlErvino skrev: Man kan kalde Jess T mange ting efter kampen i går, men inhabil er nu ikke en af dem (ved du overhovedet, hvad det betyder?).
Jeg tror nu det er dig som skal have fat i ordbogen, for du er igang med at lave en "Amalie". Der er intet (såvidt jeg er orienteret) som gør Thorup inhabil.Ervino skrev: Inhabil er netop ordet. Så det op i ordbogen, hvis du er i tvivl
Altså vi var med indtil 5 minutter før tid !! Ikke spillemæssigt - men resultatmæssigt. Ved stillingen 3-1 har vi faktisk 2-3 dødbolde hvor vi kan sende den ind i feltet. Stensikkert at Van Gaal har været urolig i de sekvenser. Onuachu blandt andet er ikke rar at have rumsterende i boksen for United som manglede deres bedste i hovedspillet. Vi var afgjort med. Fuldstændig ligegyldigt om United havde havde brændt 12 straffespark og haft 32 skud på stolpen. Vi var 1 mål fra med 5 minutter igen. Selvom vi var nedspillet så har man før set i fodboldhistorien at miraklet sker (eller tyveriet om man vil) og det vil ske igen og igen. Troede jeg på det - bestemt ikke. Svært at finde optimisme i noget som helst.Noerum skrev:http://jyskebank.tv/014564460791377/jak ... r-roevsygt
Jeg kan sgu godt lide Hr. Poulsens holdninger! Han har jo helt ret, det var røvsygt. Vi taber 5-1, det er sgu lige meget om vi spillede på Old Trafford eller på bane 2 i Ikast. Det er aldrig sjovt at tabe så stort.
Jeg synes derimod Steinleins udmeldinger er tåkrummende. Han bliver ved med at sige, at vi var med helt ind til det 63 min. Jo det var vi måske rent matematisk. Men det er jo rent held, at der skulle gå så længe. United har trods alt et hovedstød på stolpen og brænder et straffe.
Men hatten af for den samlede præstation i europa league, det har været en fornøjelse. Det har været vigtigt for klubbens selvforståelse, at vi har kunne komme i gruppespillet, og endda videre. Nu skal det følges op med en god forårs sæson i superligaen, og forhåbelig en top 3!
Jeg var også 1 mål fra, at vinde 16.000 kr i oddset sidste weekend..Vi var 1 mål fra med 5 minutter igen.
Som jeg ser det er det meget med indstillingen og kommunikation.Acebone skrev:Vi fik et rap over nallerne, men det skal vi altså kunne håndtere at få, når vi spiller mod Napoli og Manchester United. F.eks. koster Depay vel mere end hele vores trup tilsammen.
Vi må snakke om, hvorfor vi ender så langt tilbage på banen. Hvor halter vores fodboldmaskine, og hvordan kan vi forbedre den? Det nytter ikke noget at stirre sig blind på et firemålsnederlag og gå i sort over dét.
Rømer skal nok komme ovenpå igen. Han er en stærk gut. Hjem og sætte FCM-FCK fra maj 2015 på.