HVOR er det FEDT, at være FCM fan i øjeblikket. Jeg har sovet på gulvet i nat da jeg ikke kunne få armene nok ned til at jeg kunne være i min seng.
Nu har man en ide om hvad andre fans har været igennem når de har haft disse opturs perioder.
Lad mig starte med at sige at det har været en "bob bob" følelse i de første mange år som FCM (det er alle årene jeg her tænker på
ikke nødvendigvis i den rækkefølge:
- Det tabte guld (sæsonen 13/14's afslutning gjorde meget ondt).
- City kampene (gad vide hvad der var sket hvis vi havde vundet den, baba havde flere chancer for at afgøre det).
- pokalfinalerne mod BIF (især den hvor vi sad på kampen og var oppe 2-1 svirer stadig).
- Pokalfinalerne mod FCN (jeg brækker mig over hvor langt hjem der var i bus derfra).
Der er garanteret flere.
MEN i øjeblikket er det bare som om det hele flasker sig. Tingene kører, der er en tro på det, selvtilliden, spillet, evnerne, HELDET osv.
Og jeg har svært ved at se det stoppe, det er nok mest det jeg frydes over.
Skal jeg lige opsummere hvad der er sket over de sidste 2 1/3 sæson.
13/14 var en lang fest med store kampe, 5-2 over Bif, 1-5 og 1-0 over fck, m.m. der dog fes lidt ud til sidst.
14/15 GULD sæsonen.
15/16 vi fortsætter det gode spil, vi ligger nr. 1 vi har en FANTASTISK europa tur.
Vores scounting system virker til at fungere, synes vi henter godt ind. Primært tænker jeg Sparv, Olsson, Larsen, Kian, Novak, Dahlin. spillere der løfter niveauet, men samtidig bliver vurderet pengene værd.
Økonomien er der vel styr på...
HAPPY HAPPY HAPPY....