Efter Landskamp Pausen - Inden Vinterpausen?
Efter Landskamp Pausen - Inden Vinterpausen?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Re: Efter Landskamp Pausen - Inden Vinterpausen?
5 points, og julen er reddet.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Måske det mest realistiske bud, men håber sådan, at vi minimum får 7 point, ja allerhelst 9 point, for så begynder vi for alvor, at ligne alvorlige guldfavoritter.Noe skrev:5 points, og julen er reddet.
Præcis. Det er lige før, jeg hellere vil have 5 point, end jeg vil have 6 point og tabe til FCK i Parken.Noe skrev:5 points, og julen er reddet.
Men lad os da gerne tage 7 eller 9. Det ville være voldsomt, hvis vi kunne det.
En sejr over AaB og en sejr over FCV kan betyde, at vi kan tåle at tabe i Parken og stadig være 11 point foran FCK og 13 foran AaB.
I runden hvor vi møder FC Vestsjælland, der spiller AaB hjemme mod FCK, hvor FCK ikke har vundet i mange mange år. Tre sejre vil betyde at mesterskabet stort set er hjemme.
Kommer vi 16 point foran AaB og 17 point foran FCK, så vil jeg godt garantere at vi ikke smider guldet. Så bliver det ikke længere spændende, men et mere et spørgsmål om i hvilken runde vi skal gå amok.
Realistisk set gætter jeg dog på at vi henter 4 point.
I runden hvor vi møder FC Vestsjælland, der spiller AaB hjemme mod FCK, hvor FCK ikke har vundet i mange mange år. Tre sejre vil betyde at mesterskabet stort set er hjemme.
Kommer vi 16 point foran AaB og 17 point foran FCK, så vil jeg godt garantere at vi ikke smider guldet. Så bliver det ikke længere spændende, men et mere et spørgsmål om i hvilken runde vi skal gå amok.
Realistisk set gætter jeg dog på at vi henter 4 point.
Der er jo den risiko, at FCK vinder deres tre sidste kampe, og selvom vi så slog AaB og FCV, ville vores forspring "kun" være på 8 point. Og evt. 7 til Randers.Lupus1999 skrev:En sejr over AaB og en sejr over FCV kan betyde, at vi kan tåle at tabe i Parken og stadig være 11 point foran FCK og 13 foran AaB.
Ingen tvivl om, at det er nogle interessante runder, efteråret slutter af med.
Jeg tror ikke FCK vinder i Aalborg. Er faktisk overbevist om at FCK ikke gør rent bord i de sidste kampe.
Jeg tror tilgengæld at Randers FC gør rent bord i de sidste tre runder. Og ud fra statistikken er det mellem Randers og os at mesterskabet skal stå, da ingen hold under 24 point efter 14 runder nogensinde er blevet mestre.
Jeg tror tilgengæld at Randers FC gør rent bord i de sidste tre runder. Og ud fra statistikken er det mellem Randers og os at mesterskabet skal stå, da ingen hold under 24 point efter 14 runder nogensinde er blevet mestre.
Kampen mod FCV skal vindes. De har set slidte ud, så vi bør få 3 point der. Hvis vi så som minimum kan undgå at tabe de to andre kampe, så ser det godt ud. AaB-kampen skulle sådan set gerne give 3, da det er en hjemmekamp, men skadessituationen ser skidt ud, ligesom de to karantæner.
Til FCK-kampen har vi forhåbentlig de fleste spillere klar, og hvis vi holder forspringet frem til den, så er det en lille finale, som FCK SKAl vinde. Det kan ikke undgå at blive spændende!
Til FCK-kampen har vi forhåbentlig de fleste spillere klar, og hvis vi holder forspringet frem til den, så er det en lille finale, som FCK SKAl vinde. Det kan ikke undgå at blive spændende!
Vi har dog også kampen ude mod Esbjerg i pokalen mellem FCV og FCK. FCK spiller samtidig mod Marienlyst. Alt efter hvordan de første par kampe går kan Glen måske vælge at ofre pokalkampen og stille med reserver og talenter, men det gør alt andet lige programmet endnu mere presset og indsatserne større.
Er det ikke Greve, FCK har i pokalen?
Jeg har også overvejet muligheden for, at vi sælger pokalkampen mod Esbjerg og stiller op med reserverne. Dog mindes jeg, at noget lignende har bidt os bagi før, hvor vi røg ud af pokalen og efterfølgende alligevel ikke fik noget ud af det i ligaen. Så den er lidt svær.
Jeg har også overvejet muligheden for, at vi sælger pokalkampen mod Esbjerg og stiller op med reserverne. Dog mindes jeg, at noget lignende har bidt os bagi før, hvor vi røg ud af pokalen og efterfølgende alligevel ikke fik noget ud af det i ligaen. Så den er lidt svær.
Naturligvis skal vi stille med reserverne i kampen mod EfB. Som kampprogrammet er for os og FCK ville andet være tåbeligt. Truppens bredde må stå sin prøve, og reserveholdet vil heller ikke være helt ueffent med Heinze, Erik, Izu, Marco Larsen, Dickoh, Olsson, Rømer, Møller, Rilwan, Paul og Urena.Acebone skrev:Er det ikke Greve, FCK har i pokalen?
Semifinalerne mod Brøndby, for år tilbage?Acebone skrev:Er det ikke Greve, FCK har i pokalen?
Enig med Kent. EFB-kampen bør være med alle de reserver vi kan stille med. Pokalen er en minimal chance for succes. I ligaen står vi med den største chance nogensinde. Vi kan ikke tillade os at gå mindre end 100% efter alle de points der ligger foran os.
Jo - jeg ved ikke lige, hvor jeg fik Marienlyst fra. Det er under alle omstændigheder noget nemmere modstand, end vi selv skal op imod.Acebone skrev:Er det ikke Greve, FCK har i pokalen?
4 sindssygt spændende kampe inden der går jul i den. Det ultimative må være, at tage point i 6 pointkampen i parken. Bare 1 point vil lune. Vi har vel egentlig også en pæn statistik på det seneste i parken. FCV skal vi bare slå, men vi ved også, at vi har det svært i Slagelse. AaB har kostet os mange point indenfor de seneste 4 kampe, det skal blive sejr på søndag. Ærgerligt en Petter på vej mod storform ikke er med. I pokalkampen skal vi vise, at vi har en bred trup, og at vi kan stille med et slagkraftigt reservehold.jeg er bange for, at fredag lørdag og søndag er for lidt tid til restitution, i hvert fald for nogle i den ideelle start 11' er. Under alle omstændigheder, det bliver spændende. Vi starter søndag med at baske AaB. Vi får 7 point inden jul?
Heldigvis er kampen mod FC Vestsjælland på MCH Arena, så der skal vi hente 3 point.
7 point vil være fantastisk at slutte året af med!
7 point vil være fantastisk at slutte året af med!