Helt enig! Omvendt skal det nok passe, at han stod i så god en forhandlingssituation, at han kunne forlange lav transfer i tilfælde af interesse fra udlandet. Det er ofte dyrt at være fattig!Men det er vel netop årsagen til at han så burde indbringe mere end det nævnte beløb. Jeg håber virkelig beløbet er større!
Farvel Lössl
Re: Farvel Lössl
Så har du jo ikke fundet pointenNyX skrev:Men det er vel netop årsagen til at han så burde indbringe mere end det nævnte beløb. Jeg håber virkelig beløbet er større!974 skrev:
Mange vil sikkert synes at det er noget for lidt!
Man ved jo ikke på forhånd hvordan en sæson vil gå, men hvis man tænker på et fodboldhold som en helhed, hvor målmanden er en af de vigtigste spillere, så vil jeg mene at Lössl´s fantastiske præstationer i år har været med til at hente RIGTIGT mange point hjem!
Deraf også RIGTIGT mange ekstra millioner ind, qua flere TV-penge og placeringsindtægter generelt, samt flere tilskuere qua placeringen, så uden at komme med en videnskablig forklaring, så tænker jeg at Jonas har været en væsentlig årsag til de mange ekstra penge denne sæson
Et bud kunne vel uden videre være mellem 10-20 millioner, blandt andet på baggrund af hans præstationer i år, som har holdt os nede på et minimum scoringer mod os
Og så kan man lige som bedre leve med den aftale der tilsyneladende er indgået om frikøbsklausul
På samme måde som Kusk har været med til at lede AaB til mesterskabet i år!
Så lad nu være med at gå helt grassat over den pris vi åbenbart har fået for ham
Forlængelsen er jo fra Lössl´s side betinget af at han kan komme afsted til eks. en udenlandsk klub for et lavere beløb..
Havde han ikke forlænget var han måske smuttet gratis - alternativt havde han skullet have haft meget mere i løn for at blive
At han præsterer på så højt en niveau er måske netop derfor at han har fået chancen, og da vi er en udviklingsklub, som gennem årene har forstået at lade talenterne springe ud, for senere at give dem chancen for at komme ud i europa er jo også en præmis.
Noget som måske endda har været medvirkende til at talenter har valgt os i stedet for andre klubber, og derved også noget som er med til at vi tjener penge på denne velvillighed og forståelse fra klubbens side
Igen vil jeg bare henvise til de beløb på omkring 5 millioner Kasper Kusk der nævnes.
Det er jo latterligt for Superligaens største profil, men det var også for Kasper Kusks side et vilkår for at spille for AaB i deres guldsæson
På forhånd var der jo ikke nogen der kunne vide at Lössl ville blive en SÅ afgørende faktor i denne sæson, og vi skal jo heller ikke ret langt tilbage i tiden, hvor han ikke præsterede specielt godt..
Da jeg ikke kunne finde tråden om tidligere FCM spillere nogen steder, kommer linket her.
http://tipsbladet.dk/nyhed/ligue-1/over ... ndens-hold
Lössl med debut i nederlag til Monaco og på rundes hold ved l'Equipe... Ok start må man sige
http://tipsbladet.dk/nyhed/ligue-1/over ... ndens-hold
Lössl med debut i nederlag til Monaco og på rundes hold ved l'Equipe... Ok start må man sige
Er STOLT af Jonas, sikke en debut!! 
Den ligger under Alt det andet.Starbucks skrev:Da jeg ikke kunne finde tråden om tidligere FCM spillere nogen steder, kommer linket her.