Guldkampen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros

Re: Guldkampen

Indlæg af oros »

DenStolteJyde skrev:Aab-FCK må gerne for min skyld blive en uafgjort.

Især hvis vi så vinder over Randers..
Haha godt set. Selv de vissengrønne må gerne nappe en pind! :geek:

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Hvis Brøndby vinder i dag, tror jeg, vi må acceptere, at de skal regnes med i guldkampen.

Men selvfølgelig, en tak til Randers og en kæmpe tak til SønderjyskE.

Det er en underlig liga, men den slags foræringer får man trods alt ikke så tit. Vi skulle med en vis rimelighed have været overhalet i dag.

Lad kampen i går være et wake-up call. Vi skal ud at vise noget helt andet fra på søndag, og det gælder også fansene. "Spørg ikke, hvad klubben kan gøre for dig..." Dét skal være indstillingen.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Fantastisk, så mistede vi kun 1 point i toppen. Vi er ualmindelig heldige i denne runde..

oros

Indlæg af oros »

Og nu hygger OB sig i Brøndby! :lol:
Ufattelig runde....

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det er i hvert fald tydeligt, at ingen hold har fundet en stabil rytme endnu. Den første klub af AaB, FCM og FCK der vinder 3 kampe i træk ender med at løbe med det hele.
Lad os starte på stimen på søndag....

Noe

Indlæg af Noe »

Det er ret tydeligt, at fodboldguderne ønsker, at vi vinder guld. Til gengæld er det lige så tydeligt, at vi gør alt hvad vi kan, for at forhindre det ;(

KOM SÅ! Ti kampe tilbage, det er nu vi skal shine!

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Det er runder som disse der gør FCM til favoritter i guldkampen. Stort set hver eneste gang de har dummet sig og tabt, har flere af de nærmeste konkurrenter også smidt points. De er dog absurd heldige i denne specifikke runde.

Jeg er optimistisk oven på denne runde. Bundniveauet blev ramt i FCN kampen. Sly, Andersson og Hassan har fået en kamp mere i benene, og Jakob Poulsen + Kristian Bak kan statisk set umuligt præstere dårlige end de har gjort i de sidste to kampe. Får vi så Sviachenko tilbage og klar resten af sæsonen så er der bestemt muligheder.
Senest rettet af Uldkraemmeren 23. mar 2014, 21:03, rettet i alt 1 gang.

FCMVIC

Indlæg af FCMVIC »

Noe skrev:Det er ret tydeligt, at fodboldguderne ønsker, at vi vinder guld. Til gengæld er det lige så tydeligt, at vi gør alt hvad vi kan, for at forhindre det ;(

KOM SÅ! Ti kampe tilbage, det er nu vi skal shine!
Ja det er på tide at GR svinger pisken over specielt Sly og Hassan i det offensive.

Man har en Sisto der har gjort det godt og de kan ikke have mere snor end Randers Kampen, ellers burde man satse på Sisto i foråret frem for en af dem.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Acebone skrev:Hvis Brøndby vinder i dag, tror jeg, vi må acceptere, at de skal regnes med i guldkampen.
Nå, det ville de åbenbart heller ikke være med til. Tak til Skoubo.

Cirkus Superligaen.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes egentlig Sly gjorde det rimeligt mod FCN, han forsøgte hele tiden at være udfordrende og fik da også skudt bolden af sted.
Dem der skal frem og tage ansvar er Bak og Jakob Poulsen, de skal være ledere og trække holdet op når det ikke kører, og det så vi ikke rigtig mod FCN.
Jeg tror ikke vi kan spille så ringe to kampe i træk, vores hold har så meget kvalitet.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Ravnen skrev:Jeg tror ikke vi kan spille så ringe to kampe i træk, vores hold har så meget kvalitet.
Vi har da spillet mere end en kamp her i foråret, eller er der noget jeg er gået glip af. ;)

Jeg syntes nu heller ikke at vores kanter har været så dårlige, som der givet udtryk for. De er selvfølgeligt ikke helt på topniveau, men de har heller ikke fået meget godt at arbejde med.

Jeg syntes vi fejler på midten. Det er selvfølgeligt også området der bla, har været ramt af skader, samt et farvel til en godt spillende Danny. Men der har været for mange fejl på midten og afleverings nøjagtigheden har været alarmerende lav. Mistes bolden på midten i den opbyggende del af spillet, så sælger man jo også holdet, efter som kanter, angribere og evt. andre midtbane folk ofte er gået fremad.

Mere stabilitet og mindre fejl margen på midten, så skal vores offensiv, nok komme igang igen.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Kent skrev:Det er i hvert fald tydeligt, at ingen hold har fundet en stabil rytme endnu. Den første klub af AaB, FCM og FCK der vinder 3 kampe i træk ender med at løbe med det hele.
Lad os starte på stimen på søndag....
For lige at følge op på dette, så mener jeg, at de næste 3 kampe udgør vores 2. matchbold i år. Kan vi vinde dem, så ser det rigtig godt ud.

FCK og AaB mødes i næste runde, mens vi selv har AaB runden efter, hvorefter BIF og AaB tørner sammen. Jeg tror ikke, at AaB får 6 point ud af de 2 hjemmekampe mod FCK og BIF, så hvis vi kan vinde vores 3 kampe, så vil vi have mindst 6 points forspring til 2. pladsen (Såfremt FCK vinder deres 3 kampe). Med 7 kampe igen vil et forspring på 6 point være meget stort.

Så jeg vil meget kraftigt opfordre til maksimal og ubetinget opbakning i de næste 3 kampe. Det er nu det gælder! Vi var heldige med ikke at miste førstepladsen i denne runde, og nu skal vi vise, at vi tager imod den åbning vi har fået. Derfor: lad os nu alle hjælpe til med at få gummibenene til at forsvinde. Vi har en historisk mulighed, og den skal fanme ikke spildes på at pifte af spillerne ved stillingen 0-0. Tværtimod skal vi sgu bakke op og løfte dem, så vi i fællesskab kan realisere drømmen.

Så kom nu! - Lad os fylde udebane-afsnittet i Randers og give den gas som i Aalborg og Viborg. Sørg for allerede nu at få lavet aftaler med folk, som skal med - få opfordret skabs-tilhængerne derude til at tage turen til Randers og hjælpe holdet. Vi tilhængere skal vise, at vi ikke har gummiben, men er i stand til præstere. Hvis vi gør vores, skal spillerne også nok gøre deres.

oros

Indlæg af oros »

Kent - du har som sædvanlig helt ret. Vi skal op på hesten igen. Hvor gør vi det bedre end i stalden i Randers?

Jeg har lige siddet og set 'Fodboldmagasinet' og må sige, at de chancer vi havde i anden halvleg faktisk er større, end jeg opfattede dem på stadion. Selv på en dag hvor spillet var under al kritik, havde vi altså mulighed for at afgøre kampen. Det er vel værd at tage med på en eller facon?

Mht. hylekoret: kunne man forestille sig, at BW kunne få taletid i TV MidtVest eller 4-4-2? Det kunne måske gøre en forskel, hvis det blev demonstreret på TV, hvor destruktivt det er.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Positivt for vores guldchancer: http://www.bt.dk/fodbold/fck-profil-fae ... f-saesonen
FCK mangler i den grad kreativitet og uforudsigelighed, når han ikke er med.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Julle selvtræner sine indlæg: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... indlaegget

Dejlig konstruktiv måde at bearbejde det på, bare give den lidt mere gas på træningsbanen

Låst