Hvis du mener prof. spillere bare har et filter mod al støj, så vil jeg anbefale dig at læse bogen om Robert Enke, jeg skrev lidt om den her: viewtopic.php?f=5&t=96447
De er jo mennesker som os alle. Folk der bliver hængt ud i avisen, bliver også påvirket af det selvom de er professionelle på et område. Vi har før set Glen skælde ud på Ulvegraven, og det viser jo med al tydelighed at folk i klubben følger med her, og selvfølgelig gør de det, det ville være mærkeligt andet.
Vi har alle en lille smule indflydelse, spørgsmålet er hvordan vi vil bruge den. Positivt eller negativt.
FC Midtjylland - SønderjyskE
Re: FC Midtjylland - SønderjyskE
Som altid er du, Ravnen, garant for at bringe lidt perspektiv ind i en diskussion, som, og det medgiver jeg blankt, meget hurtigt bliver ekstremt ensporet.
At professionelle spillere har et pres på sig, er vidst ingen hemmelighed. Men tilgengæld har de på mange andre områder også et fantastisk previlligeret liv.
Men pres er noget mange mennesker lever med - måske særligt i disse for vort land så vanskelige tider (sorry, kunne ikke dy mig).
Det skal de kunne håndtere. At Robert Enke ikke kunne, hænger måske sammen med hans depression (jeg har ikke læst bogen, skal jeg skynde mig at sige).
Hvorom alting er, så er det fint at bringe perspektivet ind i debatten.
/Cortez
At professionelle spillere har et pres på sig, er vidst ingen hemmelighed. Men tilgengæld har de på mange andre områder også et fantastisk previlligeret liv.
Men pres er noget mange mennesker lever med - måske særligt i disse for vort land så vanskelige tider (sorry, kunne ikke dy mig).
Det skal de kunne håndtere. At Robert Enke ikke kunne, hænger måske sammen med hans depression (jeg har ikke læst bogen, skal jeg skynde mig at sige).
Hvorom alting er, så er det fint at bringe perspektivet ind i debatten.
/Cortez