kom til træningen imorgen (mvh ørgaard )

Om FC Midtjylland og Black Wolves
ArneR

Re: kom til træningen imorgen (mvh ørgaard )

Indlæg af ArneR »

kopi skrev:det var "kun" jansen... som i øvrigt trænede med fyssen da han eftersigende havde et maveonde....

Ellers er der ikke så voldsom meget at berette - Ulrik Lindkvist trænede med, men det er nok kun for at hjælpe en gammel spiller - tillader i hvert fald at tvivle utrolig meget kraftigt på at han kan være interessant for os.

/ kopi.
Glen fortalte mig her den anden dag, at Bak og Albrechtsen ikke er klar, pga. skavanker. Det giver mig et billede af at vi absolut har forsvarsproblemer allerede i opstarten af den nye sæson. Så som tillæg til de 2 forsvarsspillere vi har der er klar på nuværende.( Jeg regner ikke Siv med) Så er Ulrik Lindkvist da en kærkommen forstærkning på den post. (Set på hvilke alternativer vi ellers har)

corny48

Indlæg af corny48 »

WOW...Tak Jens Ørgaard. Det var ikke et overraskelse til at se Tim Jannsen til træning i dag, men, absolut super til at se han endlige. Han skal score mål for os og vi får et ny dimension til hvores spil. God starte til weekend.
Tak igen Jens...NOW GIVE US KOLJA TILBAGE!!!!!
Forza FC !!!!!

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

ArneR skrev:
kopi skrev:det var "kun" jansen... som i øvrigt trænede med fyssen da han eftersigende havde et maveonde....

Ellers er der ikke så voldsom meget at berette - Ulrik Lindkvist trænede med, men det er nok kun for at hjælpe en gammel spiller - tillader i hvert fald at tvivle utrolig meget kraftigt på at han kan være interessant for os.

/ kopi.
Glen fortalte mig her den anden dag, at Bak og Albrechtsen ikke er klar, pga. skavanker. Det giver mig et billede af at vi absolut har forsvarsproblemer allerede i opstarten af den nye sæson. Så som tillæg til de 2 forsvarsspillere vi har der er klar på nuværende.( Jeg regner ikke Siv med) Så er Ulrik Lindkvist da en kærkommen forstærkning på den post. (Set på hvilke alternativer vi ellers har)
Under ingen omstændigheder skal vi da have Ulrik Lindkvist igen! Så kan man lige så godt spille en mand i undertal!. Nej lad os hellere få Kolja og evt. et ungt talent spillet ind på holdet.

Når det er sagt så tror jeg nu på at Bak blive klar fra starten, det lyder til de arbejder på at gøre ham mere robust imod skader. http://www.bold.dk/nyt/FCM-anfoerer-kno ... yrkerummet

ArneR

Indlæg af ArneR »

Dondinho. Der var 1(Julle) der var 2(Ipsa) der var 3(Bak måske)
Skader Albrechtsen, Sviatchenko. Ikke forsvarsspilllere Siv. Vi mangler altså i bedste fald 1 bare for at kunne stille en bagkæde, der er nogenlunde stabil, hvis den ene bliver Lindkvist, så for min skyld ingen alarm. Jeg tror nu heller ikke selv på det, så havde det nok været offentliggjort at han var tilbage. Personligt ser jeg hellere Kolja Tilbage, men ved ikke hvor meget der er om snakken.
Jeg håber at Ørgaard er ude i felten og syne en forsvarsspiller eller 2, da det er i den ende jeg ser de største udfordringer på nuværende.
Vi skal møde FCK rimeligt tidligt i sæsonen i år på ude bane, men med 7 til 8 udskiftninger i deres trup, er det nu de kan snakkes med, uanset hvor store individualister de måtte være.

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Jeg vil lige benytte denne tråd til at bukke mig i støvet overfor dig Ørgaard. Det er helt vildt fedt og fantastisk du vil bruge tid her på graven sammen med os andre fans.. Det ville ikke have været sket i Brøndby..

Bare det at se dig i Loungen og at vide du snart kommer igen.. Det kræver sgu respekt..

Du er en mand man kun kan have respekt overfor.!
!

Besvar