Ulvegraven på engelsk?
-
Hvasser
Ulvegraven på engelsk?
Jeg har tænkt lidt på om der skal være et forum for de engelsk-talende fans?
Det er aktuelt fordi vi har flere nigerianske spillere som måske har fans og familie i Nigeria som gerne vil diskuterer lidt FCM - jeg kan ihvertfald se på Facebook at der ind i mellem bliver kommenteret på FC Midtjyllands statusopdateringerne på engelsk.
Herudover bliver det måske aktuelt hvis vores Indian-dream bliver til virkelighed? Hvis vi begynder at få lidt spillere derfra så vil de jo nok også gerne følge lidt med. De danske medier har haft en tendens til at citere Liverpool-fanforums når Christian Poulsen eller Daniel Agger har spillet en god eller dårlig kamp så måske kan man forestille sig det samme ville ske i Indien.
Hvad tænker I andre?
Det er aktuelt fordi vi har flere nigerianske spillere som måske har fans og familie i Nigeria som gerne vil diskuterer lidt FCM - jeg kan ihvertfald se på Facebook at der ind i mellem bliver kommenteret på FC Midtjyllands statusopdateringerne på engelsk.
Herudover bliver det måske aktuelt hvis vores Indian-dream bliver til virkelighed? Hvis vi begynder at få lidt spillere derfra så vil de jo nok også gerne følge lidt med. De danske medier har haft en tendens til at citere Liverpool-fanforums når Christian Poulsen eller Daniel Agger har spillet en god eller dårlig kamp så måske kan man forestille sig det samme ville ske i Indien.
Hvad tænker I andre?
Re: Ulvegraven på engelsk?
Jeg har lagt mærke til selvsamme fænomen på Facebook. Jeg har i hvert fald også spottet en litauer, der skriver på engelsk til FCM-nyhederne derinde.
Der er uden tvivl potentiale for et engelsk subforum, men udfordringen er jo at gøre folk opmærksomme på, at det eksisterer.
Der er uden tvivl potentiale for et engelsk subforum, men udfordringen er jo at gøre folk opmærksomme på, at det eksisterer.
Re: Ulvegraven på engelsk?
Webmasteren kan vel bare oprette en debatgruppe mere herinde. "FCM in english" eller sådan noget. Det kunne da være spændende hvis vi fik besøg udefra 
Re: Ulvegraven på engelsk?
Nogen der skriver til admin?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Re: Ulvegraven på engelsk?
Done.Hekler skrev:Nogen der skriver til admin?
- Administrator
- Indlæg: 1047
- Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17
Re: Ulvegraven på engelsk?
Jeg har skam fulgt med i tråden. Ville egentlig bare vente og se om der kom flere ideer, før jeg kigger på det.
Jeg skal få det klaret snarest.
Jeg skal få det klaret snarest.
Re: Ulvegraven på engelsk?
Der er vist lige oprettet en bruger der hedder dempofan..
så med mindre det bare er en der synes at det lyder spændende med det indiske selskab, så kunne det måske tyde på at der er ved at opstå interesse derovre fra
så med mindre det bare er en der synes at det lyder spændende med det indiske selskab, så kunne det måske tyde på at der er ved at opstå interesse derovre fra
- Administrator
- Indlæg: 1047
- Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17
Re: Ulvegraven på engelsk?
Jeg skal bare lige have lavet en engelsk version af reglerne, som skal være sticky i det engelske forum. Jeg satster på at det bliver i denne weekend.
Re: Ulvegraven på engelsk?
Fedt, godt arbejde!
Så må vi se, om det bliver en succes.
Så må vi se, om det bliver en succes.
Re: Ulvegraven på engelsk?
Ja godt arbejde.
Succes eller ej. Så åbner det trods alt muligheden for at udenlandske FCM interesserede. Og måske lidt mere liv generelt herinde.
Bliver spændene at følge.
Succes eller ej. Så åbner det trods alt muligheden for at udenlandske FCM interesserede. Og måske lidt mere liv generelt herinde.
Bliver spændene at følge.
- Administrator
- Indlæg: 1047
- Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17
Re: Ulvegraven på engelsk?
Så skulle den være i orden.
Hvis der er nogle der snubler over en uheldig formulering i de engelske regler, så giv mig lige besked.
Hvis der er nogle der snubler over en uheldig formulering i de engelske regler, så giv mig lige besked.