Henrik Eggerts til FCM???
-
bobthebuilder_dk
Henrik Eggerts til FCM???
Senest rettet af bobthebuilder_dk 17. jun 2005, 00:06, rettet i alt 1 gang.
-
Jesper BW1100
Re: Henrik Eggerts til FCM???
Kender sq ikke det store til ham... Men har vi ikke kanter nok? Eller er det et tegn på at Ørgaard ikke kan blive enig med Pim?
(
-
YahooSeeker [Bot]
Eggerts for pimpong lyder som det ringeste bytte EVER.
Håber pim for hvad han vil have for han er netop nu en nøgle spiller efter 5 år.
SÅ få skrevet med pims NU
Håber pim for hvad han vil have for han er netop nu en nøgle spiller efter 5 år.
SÅ få skrevet med pims NU
-
Jesper BW1100
Jeg kunne ikke være mere enig... Jeg kender som sagt ikke det store til Eggerts men synes sq heller ikke man har hørt videre meget til ham, så spørgsmålet er hvor god han er?
Men fandme ikke noget der nærmer sig Pims klasse....
Men fandme ikke noget der nærmer sig Pims klasse....
-
Fc-Arne
Han er en ganske udemmærket kantspiller med god teknik. Da vi mødte dem sidst på udebane drev han gæk med både midtbanen og forsvaret. Vil medgive at jeg hellere så Pimpong tørne ud end Hr. Eggerts..
-
Kent
Spg er om det er en erstatning for Pim, eller et supplement?
Vore
s nok bedste fløj Claus "Glasben" Madsen spiller åbenbart max 10 kampe om året, og vi må ikke forvente at hans kontrakt bliver forlænget næste sommer - derudover har vi Dennis og Pim som fløje suppleret af Thygesen, som jo nok ender med at spille på midten i stedet.
Så som jeg ser det, har vi faktisk ikke ret mange fløje - derfor er det glimrende med en ekstra til at styrke bredden og konkurrencen.
Kent
Vore
s nok bedste fløj Claus "Glasben" Madsen spiller åbenbart max 10 kampe om året, og vi må ikke forvente at hans kontrakt bliver forlænget næste sommer - derudover har vi Dennis og Pim som fløje suppleret af Thygesen, som jo nok ender med at spille på midten i stedet.
Så som jeg ser det, har vi faktisk ikke ret mange fløje - derfor er det glimrende med en ekstra til at styrke bredden og konkurrencen.
Kent
-
kenny
Jeg kan ikke forstå at folk tror Eggerts er en erstatning for Pim, ER har jo netop meldt ud at der skal en forstærkning til i hver kæde.Jeg mener Eggerts er en rigtig god spiller,der på sine gode dage kan splitte et hvert forsvar ad,men han er desværre lidt af et "glasben"og her tænker jeg ikke på hans lange skadespause grundet et brud...det må vel også være et tegn på at et Keller skifte ikke kommer på tale..
-
henneberg
Henrik eggerts har ikke kunne styre sit tempramang et par gange blandt andet mod efb hvor han sparker ud efter en efb spiller men eggerts ligger på jorden jeg mener bestemt han skal kunne styre styre hans tempramanh hvis han skal til Fcm så skal hankunne styre det!!! mener pim er meget bedre end eggerts håber sku ik vi for ham!!
-
kenny
Ifølge EB idag er Eggerts tæt på at skrive kontrakt med fcm,men der skulle også
være andre interesserede,men vi skulle være flere længder foran dem i chancerne for at få fat i ham...jeg håber det er på det rent sportslige og ikke på det økonomiske i vores tilbud...
være andre interesserede,men vi skulle være flere længder foran dem i chancerne for at få fat i ham...jeg håber det er på det rent sportslige og ikke på det økonomiske i vores tilbud...
-
JesperK
Han spillede ihf. fuldstændig kanon til BT cup for 1½ år siden. Efter min ringe mening viste han stævnets bedste detaljer og teknik. Blev jo sat totalt ud af spillet ikke så lang tid efter med et brækket ben, men hvis han er kommet 100% over det, så er jeg tæt på at sige forstærkning.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Hjalte Bo til FCM???
Ifølge dvs rygtesmede på forskellige forumer skulle Fcm have budt på Hjalte Bo fra Fck. Han står for at skulle have forlænget sin kontrakt, men kan angivligt ikke blive enig med Don Ø.
Det kunne være helt vildt fedt at hugge en stamspiller fra fck, men jeg tror ikke rigtig på det. Han ryger nok til den engelske 1. div. for så at vende tilbage til superligaen igen om 3-4 år, for SønderjyskE...
Desuden er midtbanen vel heller ikke der, hvor vi er svagste.
Det kunne være helt vildt fedt at hugge en stamspiller fra fck, men jeg tror ikke rigtig på det. Han ryger nok til den engelske 1. div. for så at vende tilbage til superligaen igen om 3-4 år, for SønderjyskE...
Desuden er midtbanen vel heller ikke der, hvor vi er svagste.
-
YahooSeeker [Bot]
Lidt løst snak fra FCK´s forum, se nederst på siden:
http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=16064
Meget løst snak fra Agf´s side:
http://agf-fanclub.dk/faestningen/read. ... 0&t=151700
http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=16064
Meget løst snak fra Agf´s side:
http://agf-fanclub.dk/faestningen/read. ... 0&t=151700
-
Ravnen
Det kunne da godt virke som et logisk træk fra Hjalte Bo Nørregårds side, han er måske ikke helt klar til en udenlandsk klub, men tegner han ny kontrakt med FCK er han fanget i fælden for FCK er jo ikke ligefrem kendt for at være villige til at sælge deres spillere. Omvendt har FCM vel efterhånden det bedste ry i DK for at kunne sælge spillere ud af landet, og være villige til det.
Men når det er sagt tror jeg heller ikke det sker, det ville være ekstremt hvis det gjorde!
Men når det er sagt tror jeg heller ikke det sker, det ville være ekstremt hvis det gjorde!
-
Peter Ross
Nogle tror åbenbart på det meste...
Jeg har også hørt et rygte:
Rasmus Daugaard skulle efter sigende have et tilbud fra et italiensk Serie B- eller C klub liggende... Hæng mig ikke op på det, det er bare et rygte...
Men de 2 der har plantet rygterne på de forskellige foraer, er jo ikke ligefrem folk som før er kommet med store nyheder, som nogle af de første, så det skal nok tages med et gran salt
Peter Ross
Jeg har også hørt et rygte:
Rasmus Daugaard skulle efter sigende have et tilbud fra et italiensk Serie B- eller C klub liggende... Hæng mig ikke op på det, det er bare et rygte...
Men de 2 der har plantet rygterne på de forskellige foraer, er jo ikke ligefrem folk som før er kommet med store nyheder, som nogle af de første, så det skal nok tages med et gran salt
Peter Ross