Jeg synes i hvert fald at det ville være meget rart, at admins kun skrev når det var noget mere administrativt korrekt
Admins har vel også mulighed for at hedde noget mere normalt
Ved ikke om det var noget man kunne tænke over
Men når en administrator skriver forventer man jo at det har noget med indlæggenes karakter at gøre, og tænker sådan lidt "hvad nu"Hekler skrev:Ja folk kan jo meget nemt kigge hvad admin har skrevet, og det emmer jo ikke lige frem af meninger og udenoms aktiviteter...
Fuldstændig enig.974 skrev: Men når en administrator skriver forventer man jo at det har noget med indlæggenes karakter at gøre, og tænker sådan lidt "hvad nu"
Helt ærligt så kan jeg ikke forstå at en administrator ikke bare kan logge sig på som almindelig bruger, hvis der er behov for at ytre sig på almindeligt brugerniveau
Det kan godt ske jeg bliver upopulær nu, men det vil jeg mene det er at gå i for små sko...Hvasser skrev:Fuldstændig enig.974 skrev: Men når en administrator skriver forventer man jo at det har noget med indlæggenes karakter at gøre, og tænker sådan lidt "hvad nu"
Helt ærligt så kan jeg ikke forstå at en administrator ikke bare kan logge sig på som almindelig bruger, hvis der er behov for at ytre sig på almindeligt brugerniveau
Hvis personen(M/K) som er administrator har noget på hjerte bør personen(M/K) oprette en bruger under et andet navn og debattere.
Øhhh, den har jeg sgu svært ved at sluge.Ja - en præventiv effekt på ytringsfriheden på vores forum?
Der har de jo også somregel deres normale nickname som brugernavn, og et lille Admin tilføjet nedenunder på en eller anden synlig facon.Administrator skrev:På andre forum, hvor jeg færdes, fungerer brugere som admins, og de poster som normalt under admin login.
Som nævnt tidligere så har jeg absolut ingen eksempler på at du har blandet dig utidigt på nogen måde - tværtimod har du ageret sobert og reageret når der har været noget administator-agtigt at tage sig af. Vi bør bare adskille administratorfunktionen og brugerfunktionen hvor man skriver indlæg med holdninger.Debatgruppen kan til enhver tid slette ethvert indlæg udelukkende ud fra, om det i den pågældende situation eller det pågældende indlæg, vurderes upassende til Ulvegraven.
Jeg synes det er synd at man så stædigt skal kæmpe for at administratorer skal debattere som almindelige debattører...Hekler skrev:Giv lige et eksempel på hvor du synes der er et problem, Konkret!
Jeg har nemlig læste admin indlæggene igennem og jeg kan overhovet ikke forstå hvorfor du vil bruge tid på det her???