Søgningen gav 345 resultater

af 3316
19. feb 2026, 07:03
Forum: FCM & BW
Emne: SL R20: OB - FCM
Svar: 16
Visninger: 1068

Re: SL R20: OB - FCM

Enig i at han kan kaldes tilbage.
Men synes ikke Tullbergs udtalelser tyder på, at det er planen..

Tænker også det kommer an på, om de har tænkt at spille ham fra start, samt hvor i verden Next Gen holdet befinder sig..
af 3316
18. feb 2026, 12:26
Forum: FCM & BW
Emne: SL R20: OB - FCM
Svar: 16
Visninger: 1068

Re: SL R20: OB - FCM

Lupus1999 skrev:
17. feb 2026, 19:28
Kunne Bilal Konteh ikke bare gå direkte ind i start 11?
Han er afsted med Next Gen, for at få kamptræning.
https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... positioner
af 3316
16. feb 2026, 05:31
Forum: FCM & BW
Emne: SL R20: OB - FCM
Svar: 16
Visninger: 1068

Re: SL R20: OB - FCM

Kejle skrev:
15. feb 2026, 19:37
Bak?
Synes det vil være ærgerligt at fjerne Bak fra wingbacken, som han har spillet rigtigt flot.
Så hvis Tullberg gerne vil have en venstrebenet stopper, håber jeg han vælger Paulinho
af 3316
15. feb 2026, 19:13
Forum: FCM & BW
Emne: SL R20: OB - FCM
Svar: 16
Visninger: 1068

Re: SL R20: OB - FCM

Tror I man hiver Konteh hjem fra Next Gen, for at agere back up til de kommende kampe, eller at Mbabu og Paulinho kan dække pladsen?
af 3316
13. feb 2026, 07:33
Forum: FCM & BW
Emne: Pokalsemifinale 1+2 - AGF vs FCM
Svar: 12
Visninger: 1123

Re: Pokalsemifinale 1+2 - AGF vs FCM

Flere af vores kreative spillere ude, mens de stærkeste fysiske kort hos GF er ude.
Sløj bane og udfordrende vejrforhold.
Ikke underligt at trænerteamets analyse er, at vi skal slå dem på de fysiske parametre, og det gjorde vi flot.
Men godt nok en kedelig kamp at se på, og heldigt dommeren ikke ...
af 3316
4. jan 2026, 18:25
Forum: FCM & BW
Emne: Transfers - Januar 2026
Svar: 40
Visninger: 19253

Re: Transfers - Januar 2026


Så kræver det også en venstre back på ind siden.


Spørgsmålet er om der er nødvendigt, når vi kun spiller med en venstreback i ca. hver anden kamp.
Bech har også vist sig kapabel på pladsen i en 4 back kæde..

Nogen der ved, om vi har et talent på vej på pladsen?

Enig i at Links er urealistisk ...
af 3316
19. dec 2025, 18:59
Forum: FCM & BW
Emne: Transfers - Januar 2026
Svar: 40
Visninger: 19253

Re: Transfers - Januar 2026


Hvis man skal se hvor holdet står svagest, så synes jeg venstreback oftest er der FCM ser svagest ud. Solbakken vil gerne have en stærk midtforsvar, den havde jeg ikke set komme, synes egentlig at man har fået lukket godt af, men korrekt får FCM en skade der så begynder det at se skidt ud når man ...
af 3316
12. dec 2025, 14:05
Forum: FCM & BW
Emne: EL R6: FCM - Genk
Svar: 12
Visninger: 12677

Re: EL R6: FCM - Genk

Ja.. Bliver vi 3 eller 4, er derhjemmebane til og med kvartfinalen.
af 3316
11. dec 2025, 21:19
Forum: FCM & BW
Emne: EL R6: FCM - Genk
Svar: 12
Visninger: 12677

Re: EL R6: FCM - Genk

Debussy skrev:
11. dec 2025, 21:16
Et helt andet spørgsmål, ved vi efter i aften om vi er sikret top-8?
Det er vi langtfra rent matematisk, da der er mange hold udenfor top 8, som kan gå forbi os.
af 3316
11. dec 2025, 21:16
Forum: FCM & BW
Emne: EL R6: FCM - Genk
Svar: 12
Visninger: 12677

Re: EL R6: FCM - Genk

Det holdt godt nok hårdt idag, men dejligt at se holdet kæmpede når det kneb med teknik og kræfter.
Vildt at tænke på 5 sejre i 6 kampe i Europa League, og med to kampe tilbage, som vi vel også er favoritter i..

Håber der spares et par spillere eller 3 mod FCN, så vi undgår flere skader. Fx kan ...
af 3316
6. dec 2025, 10:26
Forum: FCM & BW
Emne: Transfers - Januar 2026
Svar: 40
Visninger: 19253

Re: Transfers - Januar 2026


Jeg håber vi sælger Dani Silva, for hans og vores skyld. Det gør plads og kræver en erstatning, måske endda 2. Gerne en dansk, erfaren spiller, der fylder i omklædningen og på banen, men som accepterer en rotation/reserve rolle.


Jeg kan godt følge din tankegang, men jeg tror vi får svært ved ...
af 3316
6. dec 2025, 09:50
Forum: FCM & BW
Emne: Transfers - Januar 2026
Svar: 40
Visninger: 19253

Re: Transfers - Januar 2026

Jeg synes vi har mange spillere i truppen, som formentlig gør sig forhåbninger om at skulle videre inden for de næste 2 år, fx Franculino, Osorio, Simsir, Castillo, Bravo og Diao + måske Byskov, Bak, Cho og Lee.
Så hvis vi ikke skal skifte alt for mange samtidigt, kunne man overveje at sprede ...
af 3316
30. nov 2025, 21:02
Forum: FCM & BW
Emne: SL R17: FCM - FCN
Svar: 11
Visninger: 829

Re: SL R17: FCM - FCN

Har også vundet mange med Tullberg på bænken og Billing på banen 😉
af 3316
10. nov 2025, 13:18
Forum: FCM & BW
Emne: SL R15: Randers - FCM
Svar: 6
Visninger: 608

Re: SL R15: Randers - FCM


Derudover var det tydeligt hvor meget vores niveau faldt, da Billing blev skiftet ud. Han er uvurderlig og meget af den succes vi nyder lige nu, skyldes hans tilstedeværelse.


Ja, spørgsmålet om det lige så meget er noget mentalt for de andre spillere; når Billing skiftes ud er sejren hjemme ...
af 3316
10. nov 2025, 07:42
Forum: FCM & BW
Emne: Podcast - sort snak
Svar: 88
Visninger: 37809

Re: Podcast - sort snak


Jeg siger konsekvent nej til at støtte tifo-kassen, så længe der ikke er selvjustits i fanmiljøet omkring pyro. Så længe capo bare lader stå til uden påtale det, svarer det til støtte for pyro.

Er der nogle sammenfald i mellem tifo gruppen, og dem der benytter pyro (jeg spørger af uvidenhed ...