Søgningen gav 60 resultater

af Stimme
4. maj 2026, 21:28
Forum: FCM & BW
Emne: SL R30 - FC Midtjylland - Viborg
Svar: 35
Visninger: 2309

Re: SL R30 - FC Midtjylland - Viborg

Jeg er virkelig nervøs for vi ender season kun med sølv, og med vores trup vi har i år er det bare ikke godt nok. Det er så frustrerende at vi aldrig kan holde noget
af Stimme
4. maj 2026, 21:20
Forum: FCM & BW
Emne: SL R30 - FC Midtjylland - Viborg
Svar: 35
Visninger: 2309

Re: SL R30 - FC Midtjylland - Viborg

Jeg mener Lee har lige så stor del i deres sidste mål, der må simpelhen ikke lige 2 spiller inde på midten og så være en spiller fri i bag rummet
af Stimme
4. apr 2026, 19:55
Forum: FCM & BW
Emne: SL R25: FCM - SønderjyskE
Svar: 32
Visninger: 1913

Re: SL R25: FCM - SønderjyskE

Elendig hvad fanden er det der forgår.
af Stimme
22. mar 2026, 22:03
Forum: FCM & BW
Emne: Viborg - FCM, runde 24
Svar: 10
Visninger: 651

Re: Viborg - FCM, runde 24

Det havde klædt kampen at vi gjorde det færdig, det er sgu da utroligt vi ikke kan lukke en kamp. Og med det hold vi stiller i dag, mener jeg også vi burde dominere noget mere. Det er bare ikke godt nok.
af Stimme
15. mar 2026, 16:13
Forum: FCM & BW
Emne: SL R23: FCM - FCN
Svar: 13
Visninger: 795

Re: SL R23: FCM - FCN

Der blev godt nok ikke skabt meget i dag, jeg er vild skuffet over den maglende fart og farlighed. Dårlig præstation i dag
af Stimme
3. nov 2025, 21:23
Forum: FCM & BW
Emne: SL R14 - FC Midtjylland - AGF
Svar: 21
Visninger: 5676

Re: SL R14 - FC Midtjylland - AGF

Jeg er så træt af ringe dommer præstationer, Og ikke kun i vores kampe, det er simpelthen forfærdeligt at se på, og det gælder for sin vis også Var kæft de var ringe i dag.
af Stimme
5. okt 2025, 20:12
Forum: FCM & BW
Emne: SL R11: FCK - FCM
Svar: 9
Visninger: 906

Re: SL R11: FCK - FCM

Ærgerligt vi ikke kan holde den, det er jeg lidt skuffet over, men med det sagt er det et godt point.
af Stimme
24. sep 2025, 20:45
Forum: FCM & BW
Emne: EL R1: FCM - Sturm Graz
Svar: 14
Visninger: 1407

Re: EL R1: FCM - Sturm Graz

Stærk start på turneringen
af Stimme
24. sep 2025, 19:37
Forum: FCM & BW
Emne: EL R1: FCM - Sturm Graz
Svar: 14
Visninger: 1407

Re: EL R1: FCM - Sturm Graz

Hold da op, dommeren har godt nok mange fejlkendelser, ellers en stærk første halvleg over hele linjen.
af Stimme
10. aug 2025, 16:41
Forum: FCM & BW
Emne: SL R4 - FC Midtjylland - FC Fredericia
Svar: 23
Visninger: 2520

Re: SL R4 - FC Midtjylland - FC Fredericia

Langsomt stille stående der er ingen bevægelse foran bolden, det er lige som om der ikke er noget der er villige til at modtage den, skuffende kamp der skal virkelig tænkes over den træner plads.
af Stimme
3. aug 2025, 19:51
Forum: FCM & BW
Emne: SL R3 - AGF - FC Midtjylland
Svar: 29
Visninger: 2745

Re: SL R3 - AGF - FC Midtjylland



Hvem end der får Putros som dommer de næste 29 runder har jeg ondt af, hans niveau er simpelthen for lav til superligaen, jeg kan simpelthen ikke finde en rød tråd i hans måde at dømme kampe på, forket rød kørt og mange gule der kunne være givet det er håbløst. Og dertil en håbløs kamp af os det ...
af Stimme
3. aug 2025, 18:16
Forum: FCM & BW
Emne: SL R3 - AGF - FC Midtjylland
Svar: 29
Visninger: 2745

Re: SL R3 - AGF - FC Midtjylland


Dagens spiller chilli, TT sagde at der skulle ryddes op i de personlige fejl, men starten har alt andet vist at det ikke er lykkes.


Chilli var jo ikke et problem i dag, fejl dom af Putros. Og så er vores taktik med lange håbløse bolde jo også ubrugelig, TT er ikke den træner vi skal have der er ...
af Stimme
3. aug 2025, 18:03
Forum: FCM & BW
Emne: SL R3 - AGF - FC Midtjylland
Svar: 29
Visninger: 2745

Re: SL R3 - AGF - FC Midtjylland

Hvem end der får Putros som dommer de næste 29 runder har jeg ondt af, hans niveau er simpelthen for lav til superligaen, jeg kan simpelthen ikke finde en rød tråd i hans måde at dømme kampe på, forket rød kørt og mange gule der kunne være givet det er håbløst. Og dertil en håbløs kamp af os det er ...
af Stimme
2. aug 2025, 09:23
Forum: FCM & BW
Emne: Ny træner
Svar: 54
Visninger: 11232

Re: Ny træner


J

Vi er i hård konkurrence i Superligaen hvor FCK også har skruet op. Brøndby og AGF rører på sig, Dybest set er vi lige hvor vi skal være, i den hårde konkurrence.





Burde vi ikke skrue mindst lige så meget op så? Vi kan da ikke forvente at vinde ligaen med samme hold, når vores ...
af Stimme
20. jul 2025, 21:50
Forum: FCM & BW
Emne: Cho.
Svar: 17
Visninger: 2172

Re: Cho.

Dondinho skrev:
13. jul 2025, 11:45
Cho forventes at kunne gøre comeback i efteråret.
Er det noget du ved eller er det gætterier? Jeg håber selvfølgelig du har ret