Søgningen gav 60 resultater
- 4. maj 2026, 21:28
- Forum: FCM & BW
- Emne: SL R30 - FC Midtjylland - Viborg
- Svar: 35
- Visninger: 2309
Re: SL R30 - FC Midtjylland - Viborg
Jeg er virkelig nervøs for vi ender season kun med sølv, og med vores trup vi har i år er det bare ikke godt nok. Det er så frustrerende at vi aldrig kan holde noget
- 4. maj 2026, 21:20
- Forum: FCM & BW
- Emne: SL R30 - FC Midtjylland - Viborg
- Svar: 35
- Visninger: 2309
Re: SL R30 - FC Midtjylland - Viborg
Jeg mener Lee har lige så stor del i deres sidste mål, der må simpelhen ikke lige 2 spiller inde på midten og så være en spiller fri i bag rummet
- 4. apr 2026, 19:55
- Forum: FCM & BW
- Emne: SL R25: FCM - SønderjyskE
- Svar: 32
- Visninger: 1913
Re: SL R25: FCM - SønderjyskE
Elendig hvad fanden er det der forgår.
- 22. mar 2026, 22:03
- Forum: FCM & BW
- Emne: Viborg - FCM, runde 24
- Svar: 10
- Visninger: 651
Re: Viborg - FCM, runde 24
Det havde klædt kampen at vi gjorde det færdig, det er sgu da utroligt vi ikke kan lukke en kamp. Og med det hold vi stiller i dag, mener jeg også vi burde dominere noget mere. Det er bare ikke godt nok.
- 15. mar 2026, 16:13
- Forum: FCM & BW
- Emne: SL R23: FCM - FCN
- Svar: 13
- Visninger: 795
Re: SL R23: FCM - FCN
Der blev godt nok ikke skabt meget i dag, jeg er vild skuffet over den maglende fart og farlighed. Dårlig præstation i dag
- 3. nov 2025, 21:23
- Forum: FCM & BW
- Emne: SL R14 - FC Midtjylland - AGF
- Svar: 21
- Visninger: 5676
Re: SL R14 - FC Midtjylland - AGF
Jeg er så træt af ringe dommer præstationer, Og ikke kun i vores kampe, det er simpelthen forfærdeligt at se på, og det gælder for sin vis også Var kæft de var ringe i dag.
- 5. okt 2025, 20:12
- Forum: FCM & BW
- Emne: SL R11: FCK - FCM
- Svar: 9
- Visninger: 906
Re: SL R11: FCK - FCM
Ærgerligt vi ikke kan holde den, det er jeg lidt skuffet over, men med det sagt er det et godt point.
- 24. sep 2025, 20:45
- Forum: FCM & BW
- Emne: EL R1: FCM - Sturm Graz
- Svar: 14
- Visninger: 1407
Re: EL R1: FCM - Sturm Graz
Stærk start på turneringen
- 24. sep 2025, 19:37
- Forum: FCM & BW
- Emne: EL R1: FCM - Sturm Graz
- Svar: 14
- Visninger: 1407
Re: EL R1: FCM - Sturm Graz
Hold da op, dommeren har godt nok mange fejlkendelser, ellers en stærk første halvleg over hele linjen.
- 10. aug 2025, 16:41
- Forum: FCM & BW
- Emne: SL R4 - FC Midtjylland - FC Fredericia
- Svar: 23
- Visninger: 2520
Re: SL R4 - FC Midtjylland - FC Fredericia
Langsomt stille stående der er ingen bevægelse foran bolden, det er lige som om der ikke er noget der er villige til at modtage den, skuffende kamp der skal virkelig tænkes over den træner plads.
- 3. aug 2025, 19:51
- Forum: FCM & BW
- Emne: SL R3 - AGF - FC Midtjylland
- Svar: 29
- Visninger: 2745
Re: SL R3 - AGF - FC Midtjylland
Hvem end der får Putros som dommer de næste 29 runder har jeg ondt af, hans niveau er simpelthen for lav til superligaen, jeg kan simpelthen ikke finde en rød tråd i hans måde at dømme kampe på, forket rød kørt og mange gule der kunne være givet det er håbløst. Og dertil en håbløs kamp af os det ...
- 3. aug 2025, 18:16
- Forum: FCM & BW
- Emne: SL R3 - AGF - FC Midtjylland
- Svar: 29
- Visninger: 2745
Re: SL R3 - AGF - FC Midtjylland
Dagens spiller chilli, TT sagde at der skulle ryddes op i de personlige fejl, men starten har alt andet vist at det ikke er lykkes.
Chilli var jo ikke et problem i dag, fejl dom af Putros. Og så er vores taktik med lange håbløse bolde jo også ubrugelig, TT er ikke den træner vi skal have der er ...
- 3. aug 2025, 18:03
- Forum: FCM & BW
- Emne: SL R3 - AGF - FC Midtjylland
- Svar: 29
- Visninger: 2745
Re: SL R3 - AGF - FC Midtjylland
Hvem end der får Putros som dommer de næste 29 runder har jeg ondt af, hans niveau er simpelthen for lav til superligaen, jeg kan simpelthen ikke finde en rød tråd i hans måde at dømme kampe på, forket rød kørt og mange gule der kunne være givet det er håbløst. Og dertil en håbløs kamp af os det er ...
Re: Ny træner
J
Vi er i hård konkurrence i Superligaen hvor FCK også har skruet op. Brøndby og AGF rører på sig, Dybest set er vi lige hvor vi skal være, i den hårde konkurrence.
Burde vi ikke skrue mindst lige så meget op så? Vi kan da ikke forvente at vinde ligaen med samme hold, når vores ...