Tror han ser EB.dk TVoros skrev:Hvor kommer det fra?WBW skrev:For andet vindue i træk er vi ikke populære i Hobro. Der har været en mere eller mindre færdig aftale vedrørende leje af Marco Larsen, men grundet Hassans skade, vil FCM ikke udleje ham.
Søgningen gav 146 resultater
- 31. aug 2015, 22:56
- Forum: FCM & BW
- Emne: Transfer Sommer 2015
- Svar: 1081
- Visninger: 272495
Re: Transfer Sommer 2015
- 26. jun 2015, 12:02
- Forum: FCM & BW
- Emne: Ny cheftræner
- Svar: 180
- Visninger: 45166
Re: Ny cheftræner
Jeg kunne godt se Hjulmand i vores klub
helt ærligt.
- 19. jun 2015, 15:35
- Forum: FCM & BW
- Emne: Transfer Sommer 2015
- Svar: 1081
- Visninger: 272495
Re: Transfer Sommer 2015
Lækkert Madsom 
Bliver sgu lækkert med Kadlec!
Bliver sgu lækkert med Kadlec!
- 25. maj 2015, 11:51
- Forum: FCM & BW
- Emne: Fcm - Brøndby.
- Svar: 26
- Visninger: 9971
Re: Fcm - Brøndby.
Kunne være meget spændende at seTrueWolfMidt skrev:Spændende om Kian Hansen skal overvære Fcm - Brøndby idag, efter muligt læge tjek.
- 22. maj 2015, 12:32
- Forum: FCM & BW
- Emne: Transfer Sommer 2015
- Svar: 1081
- Visninger: 272495
Re: Transfer Sommer 2015
Går udfra det er Kian HansenTreco skrev:Lyder til at man er tæt på
http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-05-2 ... -weekenden
- 21. maj 2015, 19:58
- Forum: FCM & BW
- Emne: VI ER MESTRENE, MESTRENE, MESTRENEEEEE
- Svar: 6
- Visninger: 3304
- 20. maj 2015, 21:25
- Forum: FCM & BW
- Emne: Transfer Sommer 2015
- Svar: 1081
- Visninger: 272495
Re: Transfer Sommer 2015
Også lige Daniel Royer + en mereTrueWolfMidt skrev:Ja. Spændende hvad der yderligere kommer til heden.DenLange skrev:Det ville være en sindsyg signing - hvis det går hjem!
- 20. maj 2015, 20:59
- Forum: FCM & BW
- Emne: Transfer Sommer 2015
- Svar: 1081
- Visninger: 272495
Re: Transfer Sommer 2015
Det ville være en sindsyg signing - hvis det går hjem!
- 20. maj 2015, 18:16
- Forum: FCM & BW
- Emne: Transfer Sommer 2015
- Svar: 1081
- Visninger: 272495
Re: Transfer Sommer 2015
Vi har ikke brug for William Kvist.
- 20. maj 2015, 18:15
- Forum: FCM & BW
- Emne: Kval-kampe.
- Svar: 3
- Visninger: 2303
Re: Kval-kampe.
Helt enig!
Re: FCM - FCK
120 minutter og en tabt pokalfinale kunne være meget fint 
- 26. apr 2015, 21:10
- Forum: FCM & BW
- Emne: De resterende kampe.
- Svar: 30
- Visninger: 10531
Re: De resterende kampe.
Randers - Fck.
FC København er ramt på mandskabsfronten forud for mødet med Randers på søndag. Både Andreas Cornelius og Youssef Toutouh er ude resten af sæsonen, mens Daniel Amartey er i karantæne.
Herudover tøjer både Christian Poulsen og Tom Høgli med mindre skader, og er næppe klar mod ...
FC København er ramt på mandskabsfronten forud for mødet med Randers på søndag. Både Andreas Cornelius og Youssef Toutouh er ude resten af sæsonen, mens Daniel Amartey er i karantæne.
Herudover tøjer både Christian Poulsen og Tom Høgli med mindre skader, og er næppe klar mod ...
Re: AaB - FCM
For første gang meget meget længe, har jeg en god fornemmelse med en kamp mod Aab i Ålborg.
Jeg tror at vi for en gangs skyld kommer til at dominere deroppe, og at vi tager derfra med en sejr på mindst 2 mål :shock:
Opvisningen i Esbjerg, undtaget elendige 10 minutter, synes jeg virkelig viser ...
Jeg tror at vi for en gangs skyld kommer til at dominere deroppe, og at vi tager derfra med en sejr på mindst 2 mål :shock:
Opvisningen i Esbjerg, undtaget elendige 10 minutter, synes jeg virkelig viser ...
Re: AaB - FCM
Og Ak47 er ude med skade derforuden er Thelander skadet og måske er han tvivlsom i kampen mod os ? Vi skal have skånetræning til flere af vores spillere, så de står 100% klar til dette opgør. Der skal vi hive 3 point og stille med vores absolut 18 bedste startere. Aab har vel ikke været svagere end ...
Re: EFB - FCM
Helt enigRavnen skrev:Så blev det jo helt fint, med FCK uafgjorte i Brøndby
Men vi ved drengene har en del at snakke om omkring denne her situation, vi er ude i nu her..
Hvornår kommer tilmeldingen op til Aalborg ude kampen?