Søgningen gav 146 resultater

af DenLange
31. aug 2015, 22:56
Forum: FCM & BW
Emne: Transfer Sommer 2015
Svar: 1081
Visninger: 272495

Re: Transfer Sommer 2015

oros skrev:
WBW skrev:For andet vindue i træk er vi ikke populære i Hobro. Der har været en mere eller mindre færdig aftale vedrørende leje af Marco Larsen, men grundet Hassans skade, vil FCM ikke udleje ham.
Hvor kommer det fra?
Tror han ser EB.dk TV :)
af DenLange
26. jun 2015, 12:02
Forum: FCM & BW
Emne: Ny cheftræner
Svar: 180
Visninger: 45166

Re: Ny cheftræner

Jeg kunne godt se Hjulmand i vores klub :) helt ærligt.
af DenLange
19. jun 2015, 15:35
Forum: FCM & BW
Emne: Transfer Sommer 2015
Svar: 1081
Visninger: 272495

Re: Transfer Sommer 2015

Lækkert Madsom :D

Bliver sgu lækkert med Kadlec!
af DenLange
25. maj 2015, 11:51
Forum: FCM & BW
Emne: Fcm - Brøndby.
Svar: 26
Visninger: 9971

Re: Fcm - Brøndby.

TrueWolfMidt skrev:Spændende om Kian Hansen skal overvære Fcm - Brøndby idag, efter muligt læge tjek.
Kunne være meget spændende at se :)
af DenLange
22. maj 2015, 12:32
Forum: FCM & BW
Emne: Transfer Sommer 2015
Svar: 1081
Visninger: 272495

Re: Transfer Sommer 2015

Treco skrev:Lyder til at man er tæt på
http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-05-2 ... -weekenden
Går udfra det er Kian Hansen :) Ville også være ligeså nice med Daniel Royer også Kian Hansen lige efter!
af DenLange
20. maj 2015, 21:25
Forum: FCM & BW
Emne: Transfer Sommer 2015
Svar: 1081
Visninger: 272495

Re: Transfer Sommer 2015

TrueWolfMidt skrev:
DenLange skrev:Det ville være en sindsyg signing - hvis det går hjem!
Ja. Spændende hvad der yderligere kommer til heden.
Også lige Daniel Royer + en mere :D
af DenLange
20. maj 2015, 20:59
Forum: FCM & BW
Emne: Transfer Sommer 2015
Svar: 1081
Visninger: 272495

Re: Transfer Sommer 2015

Det ville være en sindsyg signing - hvis det går hjem!
af DenLange
20. maj 2015, 18:16
Forum: FCM & BW
Emne: Transfer Sommer 2015
Svar: 1081
Visninger: 272495

Re: Transfer Sommer 2015

Vi har ikke brug for William Kvist.
af DenLange
20. maj 2015, 18:15
Forum: FCM & BW
Emne: Kval-kampe.
Svar: 3
Visninger: 2303

Re: Kval-kampe.

Helt enig!
af DenLange
14. maj 2015, 18:07
Forum: FCM & BW
Emne: FCM - FCK
Svar: 70
Visninger: 19704

Re: FCM - FCK

120 minutter og en tabt pokalfinale kunne være meget fint ;)
af DenLange
26. apr 2015, 21:10
Forum: FCM & BW
Emne: De resterende kampe.
Svar: 30
Visninger: 10531

Re: De resterende kampe.

Randers - Fck.

FC København er ramt på mandskabsfronten forud for mødet med Randers på søndag. Både Andreas Cornelius og Youssef Toutouh er ude resten af sæsonen, mens Daniel Amartey er i karantæne.

Herudover tøjer både Christian Poulsen og Tom Høgli med mindre skader, og er næppe klar mod ...
af DenLange
10. apr 2015, 08:56
Forum: FCM & BW
Emne: AaB - FCM
Svar: 50
Visninger: 14080

Re: AaB - FCM

For første gang meget meget længe, har jeg en god fornemmelse med en kamp mod Aab i Ålborg.

Jeg tror at vi for en gangs skyld kommer til at dominere deroppe, og at vi tager derfra med en sejr på mindst 2 mål :shock:

Opvisningen i Esbjerg, undtaget elendige 10 minutter, synes jeg virkelig viser ...
af DenLange
6. apr 2015, 21:38
Forum: FCM & BW
Emne: AaB - FCM
Svar: 50
Visninger: 14080

Re: AaB - FCM

Og Ak47 er ude med skade derforuden er Thelander skadet og måske er han tvivlsom i kampen mod os ? Vi skal have skånetræning til flere af vores spillere, så de står 100% klar til dette opgør. Der skal vi hive 3 point og stille med vores absolut 18 bedste startere. Aab har vel ikke været svagere end ...
af DenLange
6. apr 2015, 18:45
Forum: FCM & BW
Emne: EFB - FCM
Svar: 45
Visninger: 13201

Re: EFB - FCM

Ravnen skrev:Så blev det jo helt fint, med FCK uafgjorte i Brøndby :mrgreen:
Helt enig :)
Men vi ved drengene har en del at snakke om omkring denne her situation, vi er ude i nu her..
Hvornår kommer tilmeldingen op til Aalborg ude kampen?