Det vil jeg jo ikke mene.
"Ledelse-transfer" er fx ikke afhængig af transfervinduer.
Jeg vil mene det hører til i en tråd netop om ledelse.
Men er selvfølgelig ikke admin.
Søgningen gav 5398 resultater
- 26. jul 2022, 13:42
- Forum: FCM & BW
- Emne: Transfer sommer 2022
- Svar: 829
- Visninger: 153821
- 26. jul 2022, 01:41
- Forum: FCM & BW
- Emne: Transfer sommer 2022
- Svar: 829
- Visninger: 153821
Re: Transfer sommer 2022
Hold da op en god stemning.
Jeg vil foreslå i lige tænker jer en gang om , om i faktisk mener det i skriver.
Og så igen, dette er en transfertråd
Jeg vil foreslå i lige tænker jer en gang om , om i faktisk mener det i skriver.
Og så igen, dette er en transfertråd
Re: MCH Arena
Interessant: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fcm-opdagede-stadionfejl-maa-lave-stor-aendring
Det drejer sig dog om nye sponsorfaciliteter, og det var i første omgang planen, at det skulle være bygget ovenpå de eksisterende på hovedtribunen. Sådan bliver det ikke, og i stedet sker det ...
- 22. jul 2022, 15:15
- Forum: FCM & BW
- Emne: CL Kval 2022/2023
- Svar: 225
- Visninger: 28376
Re: CL Kval 2022/2023
Så lige den her, synes den var meget sjov.
https://imgur.com/a/xMUAZw5
Baseret på UEFAs koeffecienter (for seedning) og for ELO rating, for outcome.
(Lavet før de første kampe af Q2)
Baseret på det, er der 96,9 % sandsynlighed for at FCM kommer i et gruppespil.
7,2 % for CL, 78,9 % for EL og 10 ...
https://imgur.com/a/xMUAZw5
Baseret på UEFAs koeffecienter (for seedning) og for ELO rating, for outcome.
(Lavet før de første kampe af Q2)
Baseret på det, er der 96,9 % sandsynlighed for at FCM kommer i et gruppespil.
7,2 % for CL, 78,9 % for EL og 10 ...
- 21. jul 2022, 14:04
- Forum: FCM & BW
- Emne: Transfer sommer 2022
- Svar: 829
- Visninger: 153821
Re: Transfer sommer 2022
Bold skriver, at Randers kun giver knap 1 mio. for Høegh. Fair, dumt eller god stil at lade ham komme videre til andre græsgange for et minimalt beløb?
Vel ok.
Man kunne godt have håbet på lidt mere, men omvendt.
Han blev vel hentet transferfri som reserver, og har overpræsteret i den rolle ...
- 1. maj 2022, 14:25
- Forum: FCM & BW
- Emne: FCM - FCK - Guldbraget på Heden
- Svar: 27
- Visninger: 4571
Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden
Og spændende på FCK perspektiv.
VK og Stage ude.
Falk tvivlsom.
Kan godt blive forskellige kampe om Evander og Falk er med, eller de ikke er
VK og Stage ude.
Falk tvivlsom.
Kan godt blive forskellige kampe om Evander og Falk er med, eller de ikke er
- 28. apr 2022, 18:11
- Forum: FCM & BW
- Emne: SL R27 - Brøndby If - FC Midtjylland
- Svar: 75
- Visninger: 8730
Re: SL R27 - Brøndby If - FC Midtjylland
Sjovt.
Jeg syntes der er alt for meget tuderi og brok fra fans.
Hvis man bare læser med, kan man jo tro vi ligger til nedrykning.
Jeg syntes der er alt for meget tuderi og brok fra fans.
Hvis man bare læser med, kan man jo tro vi ligger til nedrykning.
- 27. apr 2022, 22:38
- Forum: FCM & BW
- Emne: SL R27 - Brøndby If - FC Midtjylland
- Svar: 75
- Visninger: 8730
Re: SL R27 - Brøndby If - FC Midtjylland
Virkelig et medie der er faldet meget endnu.
Virkelig ærgerligt.
Synes fandme det var godt med Sture, Monnerup, Hebo og Hartmann.
Men når det bliver så biased, samtidig med at de ikke tåler konstruktiv feedback, må jeg indrømme mit forbrug er faldet tæt til det ikke eksisterende.
Men er der ...
Virkelig ærgerligt.
Synes fandme det var godt med Sture, Monnerup, Hebo og Hartmann.
Men når det bliver så biased, samtidig med at de ikke tåler konstruktiv feedback, må jeg indrømme mit forbrug er faldet tæt til det ikke eksisterende.
Men er der ...
- 27. feb 2022, 01:08
- Forum: FCM & BW
- Emne: Transfer vinter 2022
- Svar: 597
- Visninger: 121155
Re: Transfer vinter 2022
Ja, uden UEFA er behovet i hvert fald væsentlig mindre.
Også med Chil i truppen, færre kampe osv.
Men selvfølgelig kun hvis buddet er der, ingen grund til at sælge under prisen. Men hvis buddet er der, virker det da oplagt.
Også med Chil i truppen, færre kampe osv.
Men selvfølgelig kun hvis buddet er der, ingen grund til at sælge under prisen. Men hvis buddet er der, virker det da oplagt.
- 24. feb 2022, 19:24
- Forum: FCM & BW
- Emne: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland
- Svar: 80
- Visninger: 11113
Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland
Jeg vælger at være optimist for i aften, jeg tror vi ser en trods reaktion fra spillerne og vinder 2-0
Alt i alt er jeg tilfreds, bare vi går videre.
Enig, Acebone. Selv for mig der ingen ukrainske relationer har, så er kampen i aften for mig relativt ligegyldig. Det føles åndssvagt at sætte ...
- 23. feb 2022, 22:32
- Forum: FCM & BW
- Emne: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland
- Svar: 80
- Visninger: 11113
ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland
UEFA European Conference League
(2nd) Play-off (stadig et dumt navn)
Andet opgør.
Og igen uden VAR.
Det Praktiske:
Tid: Torsdag 24/02 kl. 21.00
Sted: Toumba Stadium (Thessaloniki)
Dommer: Visser L. (Bel)
Medie: TV2 Sport X og TV2 Play
Karantæner:
PAOK: Ingen
Midtjylland: Ingen
Skader ...
(2nd) Play-off (stadig et dumt navn)
Andet opgør.
Og igen uden VAR.
Det Praktiske:
Tid: Torsdag 24/02 kl. 21.00
Sted: Toumba Stadium (Thessaloniki)
Dommer: Visser L. (Bel)
Medie: TV2 Sport X og TV2 Play
Karantæner:
PAOK: Ingen
Midtjylland: Ingen
Skader ...
- 23. feb 2022, 22:14
- Forum: FCM & BW
- Emne: Transfer vinter 2022
- Svar: 597
- Visninger: 121155
Re: Transfer vinter 2022
Du glemmer Chilufya. Vi er fint dækket ind på de offensive pladser. Meyer har også spillet på siderne før, hvis det skulle gå helt galt.
Ja, jeg gør sgu da. Undskyld!
Men er det ikke rigtigt nok, at det europæisk var ham der blev sorteper?
Jow han var ikke én af de tre, som blev ...
- 17. feb 2022, 19:07
- Forum: FCM & BW
- Emne: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK
- Svar: 30
- Visninger: 6153
Re: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK
Ja da!!!
Kom lige til at tænke på Joel oprindelig blev hentet som venstre back.
God situation med venstre benet
Kom lige til at tænke på Joel oprindelig blev hentet som venstre back.
God situation med venstre benet
- 17. feb 2022, 14:31
- Forum: FCM & BW
- Emne: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK
- Svar: 30
- Visninger: 6153
Re: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK
Beklager hvis jeg har fået pulsen op.
Charles var vist kommet ind på holdet i stedet for Evander. Også derfor Charles er med 2 gange.
Fint med en trup uden overraskelser.
Charles var vist kommet ind på holdet i stedet for Evander. Også derfor Charles er med 2 gange.
Fint med en trup uden overraskelser.
- 16. feb 2022, 23:01
- Forum: FCM & BW
- Emne: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK
- Svar: 30
- Visninger: 6153
Re: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK
UEFA European Conference League
2nd Play-off (var da et forfærdeligt navn)
Første opgør.
Og første UEFA opgør i et stykke tid uden VAR.
Det Praktiske:
Tid: Torsdag 17/02 kl. 18.45
Sted: MCH Arena
Dommer: Pawson C. (Eng)
Medie: TV2 Sport X og TV2 Play
Karantæner:
Midtjylland: Ingen
PAOK ...
2nd Play-off (var da et forfærdeligt navn)
Første opgør.
Og første UEFA opgør i et stykke tid uden VAR.
Det Praktiske:
Tid: Torsdag 17/02 kl. 18.45
Sted: MCH Arena
Dommer: Pawson C. (Eng)
Medie: TV2 Sport X og TV2 Play
Karantæner:
Midtjylland: Ingen
PAOK ...